Hellemyr Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hei! Er det noe bra eller dårlig å laste ned torrents i opera, eller burde man bruker er program som Azureus? EDIT: Om opera ikke er anbefale, hvilken programm anbefaler dere, har azuras, men det er kommer masse nye greier som jeg ikke sjønner et ting av. Endret 30. juni 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Burde bruke Azureus.. Eg har aldri fått funksjonen i Opera til å fungere optimalt =/ Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bruk uTorret. Har testet en masse programmer og syntes dette er det beste. Du finner det her. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hvordan får jeg torrents til å laste ned i det programmet jeg ønsker, istedenfor i opera? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Last ned ei torrentfil -> Høgreklikk og "open with" -> "choose program" -> velg torrentprogrammet og huk av -> "Always use the selected program to open this kind of file" så trykk på ok Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Last ned ei torrentfil -> Høgreklikk og "open with" -> "choose program" -> velg torrentprogrammet og huk av -> "Always use the selected program to open this kind of file" så trykk på ok 8975672[/snapback] Eller skriv opera:config i adressefeltet, velg Bittorrent, og huk vekke enabled. Du vil da få spørsmål om hvilket prog du vil bruke neste gang du prøver å lasten ned torrents. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bruk uTorret. Har testet en masse programmer og syntes dette er det beste. Du finner det her. 8975603[/snapback] Skulle akkurat til å anbefaler uTorrent jeg óg. Azureus var ihvertfall før skrevet i Java, noe som betyr det tok store mengder ressurser. Jeg er usikker på hva uTorrent er skrevet med, men uTorrent er utrolig lite og ressurseffektivt, men har samme funksjonalitet som Azureus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå