jrkraken Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har Telenor ADSL nå, og er ikke spesielt fornøyd. Ser at jeg kan få mye bedre hastighet hos Canal Digital til under det jeg betaler nå, så lurer på hva slags erfaringer folk her har med Canal Digital. Tenker da på fart, oppetid, kundeservice etc. Takker for alle erfaringer! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Berre for å påpeike ein ting Canal Digital(CD) er telenor også. Har hatt CD som nettleverandør sidan 2004 og har eigentleg vore ganske fornøyd med både hastigheit og kvalitet på linja. I den perioden eg har hatt linja har den vore nede 2 gonger. Det lille eg hatt med kundeservice å gjere har vore positivt, kort ventetid og rask løysning på problemet ( nedetidene). Ein negativ ting er at dei på kveldstid struper p2p-trafikken ned til ein bestemt størrelse, mens utanom peak-tida så er det ingen sperring. Lenke til kommentar
Sir_Parkinglot Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Fikk 12000/2000 fra CD i dag er veldig fornøyd, funket med en gang og jeg får tilogmed litt mer en det jeg betaler for Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hatt CD selv i ett år, og kun hatt 1 dag nedetid etter at et strømbrud slo ut en strømforsyning i nettet deres. (Mistet både TV og nett.) Ikke merket noe til struping av P2P her enda. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har benyttet meg av Canal Digital ved to adresser. Begge stedene har jeg hatt mye problemer. Tror ikke det er samme krav til oppetid på kabelnettet som det er på telenettet. Hastigheten er svært varierende.. Eks: Et par påsker siden så var hele grenlandsområdet uten internett. Canal Digital syntes ikke feilen var stor nok til å betale noen for å løse den i ferien... det sier vel litt. Legge også ved et screenshot av tptest (kjøre den nå 01.08.07) på min Maxi linje (6000/2000). .. imponert? Positivt: Kundeservicen er hyggelig og kjapp (på småproblemer)! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har hatt masse problemer... Nettet har vært nede et 2 sifret antall ganger i år >< Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Les og gråt, her er min erfaring med Canal Digital: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=812606 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå