Gå til innhold

Erfaringer med Canal Digital?

Anbefalte innlegg

Har Telenor ADSL nå, og er ikke spesielt fornøyd. Ser at jeg kan få mye bedre hastighet hos Canal Digital til under det jeg betaler nå, så lurer på hva slags erfaringer folk her har med Canal Digital. Tenker da på fart, oppetid, kundeservice etc.

Takker for alle erfaringer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berre for å påpeike ein ting Canal Digital(CD) er telenor også.

Har hatt CD som nettleverandør sidan 2004 og har eigentleg vore ganske fornøyd med både hastigheit og kvalitet på linja. I den perioden eg har hatt linja har den vore nede 2 gonger.

Det lille eg hatt med kundeservice å gjere har vore positivt, kort ventetid og rask løysning på problemet ( nedetidene).

Ein negativ ting er at dei på kveldstid struper p2p-trafikken ned til ein bestemt størrelse, mens utanom peak-tida så er det ingen sperring.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har benyttet meg av Canal Digital ved to adresser. Begge stedene har jeg hatt mye problemer. Tror ikke det er samme krav til oppetid på kabelnettet som det er på telenettet. Hastigheten er svært varierende..

Eks:

Et par påsker siden så var hele grenlandsområdet uten internett. Canal Digital syntes ikke feilen var stor nok til å betale noen for å løse den i ferien... det sier vel litt.

Legge også ved et screenshot av tptest (kjøre den nå 01.08.07) på min Maxi linje (6000/2000). tptest.jpg .. imponert? :no:

Positivt:

Kundeservicen er hyggelig og kjapp (på småproblemer)!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...