Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fjerne flott på penis?

goliatmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare kommentere den merkelige stavemåten "flott". De av dere som skriver ordet slik, må ha et meget underutviklet språkøre. Selv om "flott" og "flått" uttales likt, er det etter min mening ingen tvil om at "flått" er den eneste fornuftige skrivemåten.

Jeg har også blitt angrepet av flått i genitalregionen, nærmere bestemt ved penisroten. Hadde en hyggelig konsultasjon med en fnisete kvinnelig lege som var svært nysgjerrig på hvordan dette hadde gått for seg. Jeg ble svar skyldig, det fiendtlige angrepet ble oppdaget etter en uskyldig elgjakt, fullt påkledd og uten utskeielser av nevneverdig art. Selv om det kan være nærliggende å tro, ligger det altså ikke nødvendigvis "gode historier" bak flåttangrep i dette området.

Flåtten ble fjernet uten komplikasjoner, og snabelen fungerer fremdeles.

Lenke til kommentar

HURRA!!! Fikk flått i penis/pungen, det er drittgøy :( Fikk panikk da jeg så den, bedriten flått, og løp ned til faren min og ba om hjelp :p

Var på legevakt idag, de sa at det går bra siden jeg fikk den av med flåtthodet også. Tok flåtten med :p Oppi en liten plastpose(2x2cm).

Kort sagt; Jeg har angst for flått :/

Lenke til kommentar

Har forresten en klump i stedet der jeg fikk flåttbitt, er det farlig? Forstod ikke helt hva legen sa, han sa "går bra, no problemo... husk å vaske stedet med væske og klorhexidin"

Har vasket med klorhexidin, skal jeg gjøre det i hverdag eller nok med kun idag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...