Bytex Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Fordi brenning er kulere. Helst med sprayboks og lighter. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vil bare kommentere den merkelige stavemåten "flott". De av dere som skriver ordet slik, må ha et meget underutviklet språkøre. Selv om "flott" og "flått" uttales likt, er det etter min mening ingen tvil om at "flått" er den eneste fornuftige skrivemåten. Jeg har også blitt angrepet av flått i genitalregionen, nærmere bestemt ved penisroten. Hadde en hyggelig konsultasjon med en fnisete kvinnelig lege som var svært nysgjerrig på hvordan dette hadde gått for seg. Jeg ble svar skyldig, det fiendtlige angrepet ble oppdaget etter en uskyldig elgjakt, fullt påkledd og uten utskeielser av nevneverdig art. Selv om det kan være nærliggende å tro, ligger det altså ikke nødvendigvis "gode historier" bak flåttangrep i dette området. Flåtten ble fjernet uten komplikasjoner, og snabelen fungerer fremdeles. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det er flott med flått Og jeg har vært vert hvert år. Endret 2. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Unnskyld meg, men det høres jævlig vondt ut! Lot du den bare sitte der til du fikk svar?:O Det hadde jeg ikke klart:S Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 HURRA!!! Fikk flått i penis/pungen, det er drittgøy Fikk panikk da jeg så den, bedriten flått, og løp ned til faren min og ba om hjelp Var på legevakt idag, de sa at det går bra siden jeg fikk den av med flåtthodet også. Tok flåtten med Oppi en liten plastpose(2x2cm). Kort sagt; Jeg har angst for flått :/ Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 stod i avisen at flåtten er mer farligere i år enn noensinne så er lurt å sjekke seg om kvelden før du legger deg. Stod at i Finland var flåtten blitt stemplet som farligere enn bjørn. Så vær på utkikk folkens. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har forresten en klump i stedet der jeg fikk flåttbitt, er det farlig? Forstod ikke helt hva legen sa, han sa "går bra, no problemo... husk å vaske stedet med væske og klorhexidin" Har vasket med klorhexidin, skal jeg gjøre det i hverdag eller nok med kun idag? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hver dag er nok å anbefale. klorhexidin er bra desinfiserende, og hjelper mot infeksjon etc. Bruker det selv når jeg skjærer meg eller får sår på andre måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå