nocturno_culto Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Meg og en kompiss skal fant et et poker spill, men ingen av oss kan spille Så om det er noen som kan forklare grundig hvordan man spiller poker Vi er da bare 2 stk har forstått at det er mange forskjellige spille, men forklar det som passer best til 2 spiller, men det må også være morro Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Er veldig dårlig til å forklare men skal prøve. Denne måten heter Texas hold`em Begge to starter med to kort hver på hånden. Og det koster f.eks 2 kroner å være med. Så blir det lagt ut tre kort på bordet som alle kan se. Da er det om å gjøre å få et eller annet. Når begge to har satset det samme eller ikke satset i det hele tatt legges det et nytt kort på bordet. Dette fortsettes til det ligger 5 kort på bordet. da legges dine og de andre sine kort ned på bordet og den som har det høyeste vinner potten. Her er de tingene du kan få: 1 par 2 par Tre like: Tre av samme Tall Straight: 5 tal etter hverandre men samme hva slags farge Flush: 5 like farger Hus: 3 like og to like Fire like Straight flush: 5 tall etter hverandre i samme farge Royal Flush: 10 J Q K A i samme farge Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Er veldig dårlig til å forklare men skal prøve.Denne måten heter Texas hold`em Begge to starter med to kort hver på hånden. Og det koster f.eks 2 kroner å være med. Så blir det lagt ut tre kort på bordet som alle kan se. Da er det om å gjøre å få et eller annet. Når begge to har satset det samme eller ikke satset i det hele tatt legges det et nytt kort på bordet. Dette fortsettes til det ligger 5 kort på bordet. da legges dine og de andre sine kort ned på bordet og den som har det høyeste vinner potten. Her er de tingene du kan få: 1 par 2 par Tre like: Tre av samme Tall Straight: 5 tal etter hverandre men samme hva slags farge Flush: 5 like farger Hus: 3 like og to like Fire like Straight flush: 5 tall etter hverandre i samme farge Royal Flush: 10 J Q K A i samme farge 8975462[/snapback] alså det blir delt ut 2 kort til ver av oss, også koster det 2 kr og være med så vi må betale 2 kr. Så blir det delt ut 3 kort som blir lagt på bordet ? hva skal vi gjøre med di 3 kortene ? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Med de tre kortene pluss de du har på hånden skal du prøve å¨få et eller annet av de tingene jeg nevnte over. Endret 30. juni 2007 av Dernel Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Med de tre kortene pluss de du har på hånden skal du prøve å¨få et eller annet av de tingene jeg nevnte over. 8976229[/snapback] Så det blir ikke delt ut flere kort enn 3 kort pluss de 2 jeg har på hånd ? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 2 kort på din hånd, så satser alle , så kommer 3 kort, så sattser folk, så kommer 1 kort, så sattser folk, så kommer 1 til, så sattser folk, så når alle har sett høyseste sattsen skal alle visse korta.. de 5 kortene som ligger på bordet kan ALLE bruke + de 2 korta enn har på hånda som er bare dine.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) youtube.com kan brukes til mye Endret 30. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 unibet.com les der, og last ned programvare til å spille i.. mange gratis turneringer du kan øve deg på Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Spill poker (texas holdem) på TBS.com (sånn online 123spill-sak) så lærer du deg det kvikt Hvis jeg sitter med en eller to andre kamerater så spiller vi gjerne Five-card Draw Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Se på alle pokerprogrammene som går på tv om kvelden, da lærer du deg spillet med en gang. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 JEG VANT PÅ DET SPILLET! :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå