webby1 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) En jeg kjenner hadde plutselig mistet alle kontaktene sine på msn. Alle kontaktene var borte, men kontaktene hennes kunne skrive til henne. Så jeg antar de bare er slettet og ikke blokkert. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Kan det være noe virus som er årsaken? Hun har endel virus på pcen. Endret 30. juni 2007 av webby1 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 logg ut, logg inn til en anen MSN konto, logg ut, så inn med din egen igjen. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Det hjalp ikke.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 huh?! hjalp på min...sjekk MSN.no's forum, dem har vel råd. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvis man ikke er innlogget på msn minst en gang i månden blir alle kontaktene slettet. leste det en plass for en stund siden. men husker ikke hvor Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 feil. Hvis man ikke er innlogget på Hotmail ( e-post inboksen) minst en gang i månden blir alle e-postene slettet. det skjedde med meg en gang Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Det JFM sier stemmer. Det 1915 sier stemmer ikke . Konaktene i MSN lista blir selvfølgelig IKKE sletta samme hvor lang tid det tar før man logger på. Selv var jeg borte fra MSN i 1 eller flere månder og når jeg logga på igjen så var alle kontaktene mine der. Jeg husker ikke om det var MSN Messenger. 1915: Hvordan tror du det hadde blitt om det du skriver stemmer da? Det hadde jo blitt et kaos uten like. Tenk deg de som er på ferie da med foreldrene sine og ikke er logga på MSN på 1 til 2 månder. Tenk for et kaos det blir om alle kontaktene er sletta når de logger på igjen da Endret 30. juni 2007 av wil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det er ikke om man ikke er logget på epost kontoen i løpet av 30 dager, men om epostkontoen ikke er aktiv i løpet av 30 dager. Så om man ikke får epost i løpet av de 30 dagene blir Hotmail-kontoen deaktivert. Dette gjelder selvfølgelig ikke dersom man er logget på MSN, da er man samtidig logget på Hotmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå