Gå til innhold

Alle msn kontatene er slettet, hva har skjedd?

webby1

Anbefalte innlegg

En jeg kjenner hadde plutselig mistet alle kontaktene sine på msn. Alle kontaktene var borte, men kontaktene hennes kunne skrive til henne. Så jeg antar de bare er slettet og ikke blokkert. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Kan det være noe virus som er årsaken? Hun har endel virus på pcen.

Endret av webby1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det JFM sier stemmer. Det 1915 sier stemmer ikke :p.

Konaktene i MSN lista blir selvfølgelig IKKE sletta samme hvor lang tid det tar før man logger på. Selv var jeg borte fra MSN i 1 eller flere månder og når jeg logga på igjen så var alle kontaktene mine der. Jeg husker ikke om det var MSN Messenger.

1915: Hvordan tror du det hadde blitt om det du skriver stemmer da? Det hadde jo blitt et kaos uten like. Tenk deg de som er på ferie da med foreldrene sine og ikke er logga på MSN på 1 til 2 månder. Tenk for et kaos det blir om alle kontaktene er sletta når de logger på igjen da :p

Endret av wil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Det er ikke om man ikke er logget på epost kontoen i løpet av 30 dager, men om epostkontoen ikke er aktiv i løpet av 30 dager. Så om man ikke får epost i løpet av de 30 dagene blir Hotmail-kontoen deaktivert. Dette gjelder selvfølgelig ikke dersom man er logget på MSN, da er man samtidig logget på Hotmail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...