Starcraft Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har kjøpt meg en WesternDigital Passport ekstern harddisk på 160 GB, men forstår ingen ting av den, hvordan jeg kopierer bilder, musikk, video, dokumenter, osv. ut på den. Og at det da blir lagra på den eksterne hardisken, i samme mappesystem som jeg har på pc'en min.. Vist noen her har en sånn ekstern harddisk, som kunne forklart meg hva jeg ska gjøre og hvordan?? Mvh. Eirik Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Plugg kabelen i harddisken og PC-en, velg filer fra f.eks D:\, åpne min datamaskin, velg den nye disken og lim inn. Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jepp, har fått det til nå, men prøvde først med ett bilde, men det var ikke der når jeg plugga den i en anna pc, men så begynte jeg å lure og jeg måtte gjøre det gjennom det programmet som følgte med?! Men fant ut at det bare var å kopiere og lime inn, men uansett, takk for hjelpa! Men har du den hardisken her, Fruktkake? Så lurer jeg på om alle de mappene og de programma som fulgte med disken og med er noe fare å slette de, ell?? Endret 1. juli 2007 av Starcraft Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg tror ikke det er noe viktig på harddisken ved standard. Kanskje noen backupprogrammer. Jeg formaterte den så fort som den kom i mine hender uansett. De har et filsystem som har en grense på 4gb filer som maks, noe som løser seg om du oppgraderer filsystemet. Jeg har en i sekken nå, ja. Den er kjekk å ha på reisefot. Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Jepp, skal prøve å gjøre det men hvordan oppgraderer du filsystemet? Og hvordan formaterer du den? Er kanske enkelt, men kan ikke så mye så jeg spør.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Åpne Min Datamaskin, velg harddisken, høyreklikk og velg formater. Sett NTFS som filsystem og huk av for hurtigformatering. NB: Husk at all data vil forsvine fra den eksterne harddisken når du gjør dette, og vær helt sikker på at du valgte riktig harddisk. Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Takker for hjelpa!! Det gikk fint det, men er bare at når jeg kopierer bilder rett inn på disken, eller en mappe med noen få bilder jeg hadde scanna, så ble ikke de lagra?? Hvorfor det aner jeg ikke... Veit ikke noe du? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fikk du et lite vindu med status for kopiering? Vil ingen ting kopieres til den? Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 De fleste mappene kom det status for kopiering, men den som ikke vill være der komm det ikke på, men der var det bare ca. 5-7 bilder.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nei dette var veldig rart. Jeg vet ikke hvorfor en enkelt mappe nekter å kopieres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå