abalan Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg skulle brenne en cd som er copyrighted i Nero, men så gikk det ikke så bra. Det står at den analyserer cd'n, så kommer det opp at cd'n er copyrighted og brenningen avbrytes. Hva kan jeg gjøre for å kunne brenne cd'r som copyrighted? PS. Versjonen min er 5.5.8.1, MSI 48x/16x Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du kan ha Cd i pc'n mens du starter maskinen , dette hjelper ofte men ikke alltid . Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du tar og åpner cdn og så starter nero, prøv dette Men er enig clone cd er det ultimate Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 abalan: Ville bare nevne at du har en gammel versjon av nero, nye er 5.5.10.0 http://www.nero.com/en/index.html#root Lenke til kommentar
laris Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bruk fantom cd,og lag ei image fil først og så brenn den på plate etterpå 8) 8) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Du kan bruke CloneCD, BlindWrite, CDMate mm. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Om du skal ta backup av noen av dine plater, så er Alcohol 120% blandt de beste! Går ikke å kompilere egne plater med den. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Nå skarre'n værra i ord'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå