Gavekort Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nå har jeg ventet i 3(TRE!!) dager på komplett(.no), de er så sinnsykt treige at det er synd, men nå har pakken endelig begynnt sin reise langs E6 til Sandnes! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Gratulerer. Hva er det du har bestilt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Gratulerer. Hva er det du har bestilt? 8976157[/snapback] Logitech Mx Revolution NEC DVD-brenner Steel pad 4D Åhhh... så jeg gleder meg!! Men det er søndag i dag!! Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og du klager Jeg ventet et par måneder på min nye pc pga de hadde ikke riktig farge på dvd-brenneren jeg skulle ha, og kunne ikke bare ta en annen -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Og du klager Jeg ventet et par måneder på min nye pc pga de hadde ikke riktig farge på dvd-brenneren jeg skulle ha, og kunne ikke bare ta en annen -_- 8987618[/snapback] ja men hvis den pakke ikke kommer før i morgen, så må jeg enten få en kompis til å hente den eller så må jeg bestille den og betale 3 dobbel porto (frem, tilbake og ny bestilling frem) og jeg vet ikke om jeg vil gi 1500 til en kompis for å gå ned til sentrum. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 *Oppdatering* Klokken 9 kom pakken til stavanger, tipper jeg får den i dag, og da slipper jeg alt strevet om å få andre til å hente pakken for meg i ferien! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 *Oppdatering* Nå har jeg fått pakken! fikk til og med spesialbehandling pga. tidspresset mitt. Postkontoret ringte meg når pakken kom. Hurra nå blir det gaming! Btw! Kjøpte foresten Sonic Collection+ bare for å få litt flashback! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Steelpad 5L er nyere og bedre Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Steelpad 5L er nyere og bedre 9004379[/snapback] second that <3 <3 <35L<3<3 Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Yey, jeg har ventet i 3 (TRE!!) uker på at yaha.no skal få samsung t9 fra leverandøren. Nå er det bare 1 (EN!!) uke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå