Gå til innhold

favoritt karakter i Buffy/angel

Anbefalte innlegg

det er det som er så kult med Buffyverse

han kan ha noen action episoder, noen nesten rene komdier, andre rene drama osv. men vanligvis er det en lett blanding av allt,

og noen episoder er helt spesielle som Hush og Once more with a feelnig.

er ikke så mange serier som kan ha så mange forskjellige type episoder.

Scrubs er den eneste andre serien jeg vet om der de har en musikal epiosde.

andre serier har jo litt komik i seg som stargate men ikke like mye som buffy

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scrubs er den eneste andre serien jeg vet om der de har en musikal epiosde.

9008400[/snapback]

Haha ja, den så jeg faktisk i går.

Men det er veldig sant som dere sier. Whedon er veldig flink med karakterskaping. Er nesten umulig å trekke frem en favoritt over noen andre.

Lenke til kommentar

Spike er en stor favoritt. Han er rett og slett bare kul. Liker også Wesley. Som tidligere nevnt er utviklingen hans interessant. Illyria hadde en del interessante sider ved seg. Synd serien sluttet så vi ikke fikk sett utviklingen. Liker foressten slutten til Angel. De ville jo ikke ha en stor dramatisk kampslutt siden det var det i Buffy. For spesielt interesserte er det nå kommet ut Buffy "sesong 8" som tegneserie. Joss Whedon har vært med å lage det.

Lenke til kommentar
For spesielt interesserte er det nå kommet ut Buffy "sesong 8" som tegneserie. Joss Whedon har vært med å lage det.

9012011[/snapback]

Det har jo kommet en ny Buffy "episode" også da. Sånn at vi skulle få se hva som skjedde med alle, Angel og Spike er også med. Bare så synd at de er nye folk som spiller, det blir ikke det samme med det var da enda Buffy..

Lenke til kommentar
For spesielt interesserte er det nå kommet ut Buffy "sesong 8" som tegneserie. Joss Whedon har vært med å lage det.

9012011[/snapback]

Det har jo kommet en ny Buffy "episode" også da. Sånn at vi skulle få se hva som skjedde med alle, Angel og Spike er også med. Bare så synd at de er nye folk som spiller, det blir ikke det samme med det var da enda Buffy..

9013176[/snapback]

Dette var mer enn jeg var klar over? :hmm:

Edit: Er det Fan Filmen Forgotten Memories du tenker på?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trykk Watch The Movie Now for å laste den ned
Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Vanskelig å velge kun én, men tror det må bli Giles. Han har så mange herlige kommentarer! Husker en som jeg lo høyt av. Xander, Willow og Giles sitter å baksnakker Buffy. Buffy dukker opp i bakgrunnen og Xander er den eneste som legger merke til det, han bryter raskt inn i samtalen og sier: "That's a very interesting point about trout you just brought up". Buffy kommer opp på siden av Giles og så utbryter han: "Trout? Trout! Yes.. Trout is a.. fish. Good Morning. Did you sleep well?”. Måten han sier den setningen på får meg til å le bare av å tenke på det! Tror det var fra første, eller kanskje andre episode i sesong 3.

Ser gjennom Buffy sesongene for tredje gang nå. Er på sesong 4 for øyeblikket. Så "The Initiative" i går, slåssescenen mellom Xander og Harmony er epic! :!:

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar

9012011[/snapback]

9013176[/snapback]

Dette var mer enn jeg var klar over? :hmm:

Edit: Er det Fan Filmen Forgotten Memories du tenker på?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trykk Watch The Movie Now for å laste den ned

9013432[/snapback]

That's the one! Joss var jo med på mye av filmen, den er ikke så bra IMO men men..

Lenke til kommentar

Ingen bestemte favoritter, men Spike, Giles, Wesley og Xandar er nok de jeg sympatiserte mest med. I tillegg til Buffy, som gjennomgikk en særdeles vanskelig overgang fra barn til voksen. Begge seriene handler om veldig mye mer enn kule vampyrer og diverse sprø monstre.

Joss Whedon står jo også bak glimrende serier som bl.a. "Firefly". Når jeg ser navnet hans, vet jeg at det er noe jeg bør få med meg.

Edit: Glemte nesten Cordelia. Hun var så herlig rar :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg ble veldig fascinert av Illyria, så hun er min favoritt for øyeblikket. Det er kanskje fordi hun var den siste personen som ble introdusert i Angel før serien sluttet, og derfor automatisk den mest spennende personligheten. Men også fordi hun er en gud i menneskeskikkelse, og samtidig henger det igjen rester av Fred i henne.

Husk at Joss kommer med en fortsettelse på Angel til høsten, som tegneserie. Jeg tror første utgaven blir utgitt i slutten av november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...