Gunfreak Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 sitter å ser gjennom angel og kom til å tenke på de forskjellige karakterne i begge seriene. I buffy står det mellom Giles og Xander, mens i Angel er det helt klart Wesley. i sånne overnaturlige serier med vampyrer, slayers, demoner og hekser blir favorittene mine de som er vanlige mennesker. Wesley er jo helt klart den karakteren som går gjennom mest shit i serien. når han blir stengt ute i sesong 3 og 4. det som skjer med kjærligheten i livet hans og så klart hvordan det ender Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Angel og spike er mine favoritter spike er dødsrå ;P digger nesten alle scenene hvor han er med Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Angel å Spike. Liker de spesielt i Angel seien når de samarbeider. Skal også tilstå at jeg liker både Faith å Marcus Hamilton godt, selv om de ikke har så store roller. Buffy er sexy, men liker ikke de andre i den serien, spesielt Xander. En pest å en plage igjennom hele serien i mine øyne. Foresten, når Willow er ond så faller hun godt i smak. Endret 2. juli 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Wesley er klart favoritten i Angel, vinderlig hvordan de transformerte han fra geek til mann. I Buffy så er Xander knall, elsker episodene hvor han har bokstavelig talt splittet personlighet(klon med alle egenskapene han vil ha) og når han blir med i den zombiegjengen. Vampyrene med sjel er begge bra, men når ikke helt opp. Glemte også Lindsey, han er også flink. På bunn av lista står Willow som ond og Cordy blir plagsom etterhvert i Angel også. Snart ferdig med å se Stargate SG-1/Atlantis og Scrubs, da står nok Buffy/Angel på menyen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Fatter ikke noen kan like Xander. Han bare sutrer å klager hele tiden. Å makan til sipping bare fordi han ikke kommer i buksa til Buffy. Nei, han har jeg aldri likt, å etter å ha sett alle Buffy episodenen på DVD så hater jeg han intenst. Favoritt scenen med han er når Caleb (som forøvrig er favoritt badbuy min i Buffy) kjører fingeren inn i øyet på han. Wesley er bra da. Skal ikke si noe annet, å han er jo uten tvil den som forandrer seg mest. På slutten når han er litt mer mann, så er han rimelig badass. Skal legge til at jeg synes Angel serien er LANGT bedre enn Buffy serien. Endret 2. juli 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og jeg fatter ikke hvordan noen kan like Willow som ond, smaken er som baken. En ting er vi enig om ihvertfall og det er at Angel er bedre enn Buffy the Vampire Slayer. Buffy på sitt beste er litt bedre enn Angel, men Buffy taper seg etter sesong 3. Favoritt Badguysa må jo være Andrew og gjengen(de 3 nerdene) og Spike selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 jepp buffy blir får høy på seg selv, spesielt i Sesong 7, bare preik preik preik. og Xander er kul, helt vanlig kar som redder verden Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det må bli Spike. Ond blond brite med hoggtenner, whats not to love? Men synes Buffy bare var underholdene de første sesongene, Angel var ikke så værst though. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Spike og Gunn. Spike på grunn av hele væremåten hans kombinert med aksenten, blir bare genialt. Alltid likt Gunn, vet ikke helt hvorfor. Sikert fordi han vil ta enkleste vei og bare gå rett på. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) I Buffy liker jeg Faith best, hun er en myyye bedre karakter enn Buffy. Helt siden sesong 2 har Buffy vært verdens mest egoistiske person, det står alltid i "meg, meg og meg". Noen ganger er hun så frekk altså! Ellers digger jeg Oz, Drusilla, Spike, Willow (når hun er geeky) og Giles. I Angel liker jeg seff Angel best da. Han er så sårbar men røff på samme tid og karakteren hans har utviklet seg veldig. Ellers liker jeg Wesley, Fred, Cordelia og Gwen kjempe godt! Endret 4. juli 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 det beste teamet er helt klarte Angel/spike, de to sammen er hysteriske, synd det ikke ble noe sesong 6 av angel så vi kunne se mer av dem sammen Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) ^Enig, er så pissed at de sluttet med en cliffhanger! Endret 4. juli 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 var ikke en cliffhanger, de viste at serien ikke skulle fornyes når de lagde dem. de gjorde det med vilje så folk kunne leke med tanken på hvordan det ender Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det kalles jo en cliffhanger. Mener at de kunne sluttet serien som de gjorde med Buffy. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 det beste teamet er helt klarte Angel/spike, de to sammen er hysteriske, synd det ikke ble noe sesong 6 av angel så vi kunne se mer av dem sammen 9001649[/snapback] Her er jeg helt enig med deg gunfreak19. De to sammen er et helt genialt team. Begge prøver å vise at de hater hverandre, men egentlig så er de litt fan av hverandre får jeg inntrykket av Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 for å ikke snakk om at noe har skjedd "noe" mellom dem, det hintes til både i serien og på komentator sporet. begynte å le da Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Må si at sesong 5 av Angel aldri kunne blitt like bra uten Spikes inntog som fast karakter. Alle scenene hvor de spiller sammen har en egen gnist. Dette løftet sesongen til å bli en av de beste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 jepp, den episoden der der drar til italia for å finne buffy er syk morsom. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jepp. En annen av mine favoritter fra sesong 5 er den hvor Angel blir forvandlet til en muppett. Husker jeg lo godt første gang jeg så den. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Favorittene er Oz og Spike, men ikke stjerneklart. Jeg er svært glad i alle Joss Whedons karakterer, han er ekspert på å finne en gruppe underdogs som utfyller hverandre på en glimrende måte, både komisk og dramatisk. Buffy som drikker sprit, Spike som finner ut han kan sloss mot demoner (men ikke mennesker i ses4?) og Xander når han sloss i slow-mo med Harmony er noen av scenene jeg frmedeles ler høyt av bare ved å tenke på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå