magneska Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Blir av og til vanskelig når man skal måle seg med voksne ferdigutdannede fotografer med mye utstyr og mange års erfaring.8978573[/snapback] Tja Jeg synes heller vi burde konsentrere oss om en konkurranse av gangen! Fotokonkurransen som allerede er jo ikke en gang i nærheten av å være særlig seriøs. I alle fall ikke så mye at folk under 18 ikke kan delta. Det må jo dessto mer stas å grisebanke oss gamlinger!? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Blir av og til vanskelig når man skal måle seg med voksne ferdigutdannede fotografer med mye utstyr og mange års erfaring.8978573[/snapback] Tja Jeg synes heller vi burde konsentrere oss om en konkurranse av gangen! Fotokonkurransen som allerede er jo ikke en gang i nærheten av å være særlig seriøs. I alle fall ikke så mye at folk under 18 ikke kan delta. Det må jo dessto mer stas å grisebanke oss gamlinger!? 9000954[/snapback] Jeg ser ikke noe problem med å ha 2. Personlig sliter jeg med å være med på konkuranse med rett tema. Alltid slik at jeg ikke har mulighet til å delta noe særlig. Det er heller ikke så tidskrevende at man ikke rekker å ta bilder til 2 konker på samma uke.... Evt så kan vi ha innsendingsperiode den tiden den andre konken har stemming, så bytter man ved bestemt dag. Om det ikke går i surr kan det funke bra... Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Enig med Marus her, ser ingen problemer med to konkurranser.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Blir av og til vanskelig når man skal måle seg med voksne ferdigutdannede fotografer med mye utstyr og mange års erfaring.8978573[/snapback] Tja Jeg synes heller vi burde konsentrere oss om en konkurranse av gangen! Fotokonkurransen som allerede er jo ikke en gang i nærheten av å være særlig seriøs. I alle fall ikke så mye at folk under 18 ikke kan delta. Det må jo dessto mer stas å grisebanke oss gamlinger!? 9000954[/snapback] Jeg ser ikke noe problem med å ha 2. Personlig sliter jeg med å være med på konkuranse med rett tema. Alltid slik at jeg ikke har mulighet til å delta noe særlig. Det er heller ikke så tidskrevende at man ikke rekker å ta bilder til 2 konker på samma uke.... Evt så kan vi ha innsendingsperiode den tiden den andre konken har stemming, så bytter man ved bestemt dag. Om det ikke går i surr kan det funke bra... Edit: da vil man få god tid til fotografering og avstemmning, og så blir det ikke kjedelig den uka det er avstemmning fordi det er en ny konk. 9000981[/snapback] Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ett spørsmål; gjør det noe at man faktisk er 18 for å delta i denne konkurransen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Ett spørsmål; gjør det noe at man faktisk er 18 for å delta i denne konkurransen? 9033342[/snapback] ja, man kan ikke delta... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Det var vel ikke store interessen allikevell... Vanskelig tema? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Vanskelig tema? 9044347[/snapback] Ja. Veldig. (ikke at jeg er kandidat til denne konkurransen, men jeg så temaet og tenkte "den der får de ikke mange bidrag til") Generelt syns jeg at "temapåfinnerne" finner på litt for snevre tema - om man ønsker stor deltagelse på et forum som dette, bør man legge opp til temaer man kan jobbe ganske bredt innenfor. "Lys" syns jeg for eksempel var et godt tema i så måte. Andre gode tema kan være sånt som "én dominerende farge", "landskap" ol., eller tema som utfordrer fotografen teknisk, men ikke legger snevre rammer ifht motiv/tema. Endret 10. juli 2007 av Anew Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Hmm... jeg hadde mange ideer selv da jeg valgte ut det temaet, og tror jeg hadde klart å løst det bra selv... men men, får lage et videre ett i kveld. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Noen som føler for å starte ny konk med nytt tema? Send pm så fikser vi det, jeg vil prøve å konkurere selv. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Eg er veldig enig med at det var eit vel snevert tema, spesielt med tanke på at det var den første konkurransen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Eg er veldig enig med at det var eit vel snevert tema, spesielt med tanke på at det var den første konkurransen. 9062943[/snapback] Om dere har tips til tema så send en pm. jeg er ikke så god på slikt. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Får legge meg litt i tenkeboksen, så skal eg gjere det om eg kjem på noko. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Får legge meg litt i tenkeboksen, så skal eg gjere det om eg kjem på noko. 9063295[/snapback] Så vanskelig er det vel ikke? Kan dere ikke bare bruke et av temaene fra "voksenkonkurransen"? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Får legge meg litt i tenkeboksen, så skal eg gjere det om eg kjem på noko. 9063295[/snapback] Så vanskelig er det vel ikke? Kan dere ikke bare bruke et av temaene fra "voksenkonkurransen"? 9065009[/snapback] send en forslag på pm da Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Får legge meg litt i tenkeboksen, så skal eg gjere det om eg kjem på noko. 9063295[/snapback] Så vanskelig er det vel ikke? Kan dere ikke bare bruke et av temaene fra "voksenkonkurransen"? 9065009[/snapback] send en forslag på pm da 9067458[/snapback] Det var det jeg sa, Marius. Jeg er overbevist om at et fritt tema den første runden, i tillegg til 1 uke ekstra tid ville gi en god start på konkurransen. Siden du ikke ville høre på meg får du heller finne på et nytt tema selv, uten hjelp fra meg denne gangen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Får legge meg litt i tenkeboksen, så skal eg gjere det om eg kjem på noko. 9063295[/snapback] Så vanskelig er det vel ikke? Kan dere ikke bare bruke et av temaene fra "voksenkonkurransen"? 9065009[/snapback] send en forslag på pm da 9067458[/snapback] Det var det jeg sa, Marius. Jeg er overbevist om at et fritt tema den første runden, i tillegg til 1 uke ekstra tid ville gi en god start på konkurransen. Siden du ikke ville høre på meg får du heller finne på et nytt tema selv, uten hjelp fra meg denne gangen. 9077272[/snapback] Gosh... Hvor mye konkuranse er det i fritt tema? Slike konker avgjøres ofte ut i fra hvem som er best på pc'n. Jeg må si det er deltagerne det er noe galt med om de ikke takler "Kjærlighet" Hvilket tema som kommer i hvilken rekkefølge har da ingenting å si. det er ikke slik at man krysser en sperre ved å ha 10 lette konkuranser først. Endret 15. juli 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 God ide! Jeg skal delta så snart jeg har kjøpt D80 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Tror nok ikke den lever serlig lenge, gir den maks ei uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå