Gå til innhold

Fotokonk for alle under 18 - interesse?

Anbefalte innlegg

Blir av og til vanskelig når man skal måle seg med voksne ferdigutdannede fotografer med mye utstyr og mange års erfaring.

8978573[/snapback]

Tja :hmm:

Jeg synes heller vi burde konsentrere oss om en konkurranse av gangen! Fotokonkurransen som allerede er jo ikke en gang i nærheten av å være særlig seriøs. I alle fall ikke så mye at folk under 18 ikke kan delta. Det må jo dessto mer stas å grisebanke oss gamlinger!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir av og til vanskelig når man skal måle seg med voksne ferdigutdannede fotografer med mye utstyr og mange års erfaring.

8978573[/snapback]

Jeg synes heller vi burde konsentrere oss om en konkurranse av gangen! Fotokonkurransen som allerede er jo ikke en gang i nærheten av å være særlig seriøs. I alle fall ikke så mye at folk under 18 ikke kan delta. Det må jo dessto mer stas å grisebanke oss gamlinger!?

9000954[/snapback]

Jeg ser ikke noe problem med å ha 2. Personlig sliter jeg med å være med på konkuranse med rett tema. Alltid slik at jeg ikke har mulighet til å delta noe særlig.

Det er heller ikke så tidskrevende at man ikke rekker å ta bilder til 2 konker på samma uke.... Evt så kan vi ha innsendingsperiode den tiden den andre konken har stemming, så bytter man ved bestemt dag.

Om det ikke går i surr kan det funke bra...

Lenke til kommentar

8978573[/snapback]

9000954[/snapback]

Jeg ser ikke noe problem med å ha 2. Personlig sliter jeg med å være med på konkuranse med rett tema. Alltid slik at jeg ikke har mulighet til å delta noe særlig.

Det er heller ikke så tidskrevende at man ikke rekker å ta bilder til 2 konker på samma uke.... Evt så kan vi ha innsendingsperiode den tiden den andre konken har stemming, så bytter man ved bestemt dag.

Om det ikke går i surr kan det funke bra...

Edit: da vil man få god tid til fotografering og avstemmning, og så blir det ikke kjedelig den uka det er avstemmning fordi det er en ny konk.

9000981[/snapback]

Lenke til kommentar
Vanskelig tema?

9044347[/snapback]

Ja. Veldig. (ikke at jeg er kandidat til denne konkurransen, men jeg så temaet og tenkte "den der får de ikke mange bidrag til")

Generelt syns jeg at "temapåfinnerne" finner på litt for snevre tema - om man ønsker stor deltagelse på et forum som dette, bør man legge opp til temaer man kan jobbe ganske bredt innenfor. "Lys" syns jeg for eksempel var et godt tema i så måte. Andre gode tema kan være sånt som "én dominerende farge", "landskap" ol., eller tema som utfordrer fotografen teknisk, men ikke legger snevre rammer ifht motiv/tema.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Får legge meg litt i tenkeboksen, så skal eg gjere det om eg kjem på noko.

9063295[/snapback]

Så vanskelig er det vel ikke? Kan dere ikke bare bruke et av temaene fra "voksenkonkurransen"?

9065009[/snapback]

send en forslag på pm da ;)

9067458[/snapback]

Det var det jeg sa, Marius. Jeg er overbevist om at et fritt tema den første runden, i tillegg til 1 uke ekstra tid ville gi en god start på konkurransen. Siden du ikke ville høre på meg får du heller finne på et nytt tema selv, uten hjelp fra meg denne gangen.

Lenke til kommentar
Får legge meg litt i tenkeboksen, så skal eg gjere det om eg kjem på noko.

9063295[/snapback]

Så vanskelig er det vel ikke? Kan dere ikke bare bruke et av temaene fra "voksenkonkurransen"?

9065009[/snapback]

send en forslag på pm da ;)

9067458[/snapback]

Det var det jeg sa, Marius. Jeg er overbevist om at et fritt tema den første runden, i tillegg til 1 uke ekstra tid ville gi en god start på konkurransen. Siden du ikke ville høre på meg får du heller finne på et nytt tema selv, uten hjelp fra meg denne gangen.

9077272[/snapback]

Gosh...

Hvor mye konkuranse er det i fritt tema?

Slike konker avgjøres ofte ut i fra hvem som er best på pc'n.

Jeg må si det er deltagerne det er noe galt med om de ikke takler "Kjærlighet"

Hvilket tema som kommer i hvilken rekkefølge har da ingenting å si. det er ikke slik at man krysser en sperre ved å ha 10 lette konkuranser først.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...