Gissan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Vi starter konken som planlagt, om de er uenige får de ta det på pm med meg. 8976343[/snapback] Det handler ikke om uenighet eller ikke, det handler om hvilken grad akam skal involvere seg i fotokonkurransen. 8976354[/snapback] Hvorfor skal de det? De har en konkuranse de kan konsentrere seg om, kanskje hjelpe til å reklamere for den. 8976487[/snapback] Det er ikke jeg som tar den avgjørelsen, så ikke spør meg. Jeg avventer svar på Faeri eller Aetius. Konkurransen starter som planlagt på mandag. Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det blir gøy å komme i gang. Hvorvidt akam involverer seg får vi vel vite etter hvert. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Det blir gøy å komme i gang. Hvorvidt akam involverer seg får vi vel vite etter hvert. 8978019[/snapback] ja, å jeg som må finne ut nytt tema... Idèmyldring? Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du får finne på noe snedig, Olsen. Ellers kan du annonsere at du vil ha forslag til tema og så trekke ut et. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Du får finne på noe snedig, Olsen. Ellers kan du annonsere at du vil ha forslag til tema og så trekke ut et. 8978039[/snapback] Jeg er åpen for forslag.. er ennå litt ør etter å ha grublet på den andre konkuransen... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du kunne jo ha hørt på meg, Marius (Olsen)? Hehe. Til dere utenforstående, sendte jeg Marius (igjen Olsen) en mail med et forslag til tema, som foreløpig forblir hemmelig for dere andre. (jeg skal ikke delta selv på konken.) Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har selv sendt inn noen småskumle forslag. Det er opp til Marius, da. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har selv sendt inn noen småskumle forslag.Det er opp til Marius, da. 8978119[/snapback] Ja, det er helt og holdent opp til Marius. Jajaja, Olsen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har sett på forslagene dine "E", greie de.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Refererer du til meg som 'E'? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Flott initiativ. Er dessverre litt over 18 selv så jeg kan ikke være med, men jeg har meldt fra til noen foto-interesserte venner av meg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bra at dere over 18 også viser interesse. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Flott initiativ.Er dessverre litt over 18 selv så jeg kan ikke være med, men jeg har meldt fra til noen foto-interesserte venner av meg. 8978288[/snapback] Wow, for et initiativ. Godt utført arbeid, gutt.. Eller, voksen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tror dette blir en meget bra tråd. Jeg må si at jeg ihvertfall gleder meg til å få måle mine fotografiske evner med jevnaldrene. Blir av og til vanskelig når man skal måle seg med voksne ferdigutdannede fotografer med mye utstyr og mange års erfaring. Jeg vet at vi unge er lovende og at mange av oss kommer til å bli mye bedre fotografer det de "myndige" er i dag. Håper dette blir en aktiv tråd og at så mange som mulig deltar. Jeg skal selv prøve å være så aktiv så mulig.. Med Vennlig Hilsen. Wiken Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Refererer du til meg som 'E'? 8978277[/snapback] Jepp... Kan ikke snakke til meg selv vettu... Lenke til kommentar
jakobls Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kan nok være med jeg! Bra at noen tar initiativ Da er det vel bare å vente på den første konkurransen Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei. Jeg beklager sen respons. Jeg har vært på reise, og hatt svært dårlig tilgang til internett. Jeg synes det er flott med denne typen initiativ, og vil støtte det så mye som dere ønsker. Hvis det skal bli ukentlige konkurranser, slik som den vanlige formumkonkurransen, så reiser det et par utfordringer: Det ene er at det vil kreve ganske mye oppdatering av forsiden for min del, og at bare en av konkurransene kan få fokus av gangen. Et annet spørsmål er hvor mange deltakere som da forsvinner fra den andre konkurransen. Den har ofte problemer med å få nok deltakere, og jeg ønsker ikke to helt utvannede konkurranser framfor en som fungerer. Jeg skal ikke ta mer styring på dette enn dere ønsker, men kan jeg foreslå at konkurransen ikke går hver uke, slik at deltakerne får mer tid på seg, og på den måten får dere flere deltakere også. Erik Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Hei. Jeg beklager sen respons. Jeg har vært på reise, og hatt svært dårlig tilgang til internett. Jeg synes det er flott med denne typen initiativ, og vil støtte det så mye som dere ønsker. Hvis det skal bli ukentlige konkurranser, slik som den vanlige formumkonkurransen, så reiser det et par utfordringer: Det ene er at det vil kreve ganske mye oppdatering av forsiden for min del, og at bare en av konkurransene kan få fokus av gangen. Et annet spørsmål er hvor mange deltakere som da forsvinner fra den andre konkurransen. Den har ofte problemer med å få nok deltakere, og jeg ønsker ikke to helt utvannede konkurranser framfor en som fungerer. Jeg skal ikke ta mer styring på dette enn dere ønsker, men kan jeg foreslå at konkurransen ikke går hver uke, slik at deltakerne får mer tid på seg, og på den måten får dere flere deltakere også. Erik 8985735[/snapback] 1 uke på Innsending, 1 uke på stemming? Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Eg er iallfall gira på ein slik konkuranse Du må forresten laga ein offisiell tråd når du har komt på eit brukbart tema. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Eg er iallfall gira på ein slik konkuranse Du må forresten laga ein offisiell tråd når du har komt på eit brukbart tema. 8987628[/snapback] et hakk ned.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå