Gå til innhold

Fotokonk for alle under 18 - interesse?

Anbefalte innlegg

Vi starter konken som planlagt, om de er uenige får de ta det på pm med meg.

8976343[/snapback]

Det handler ikke om uenighet eller ikke, det handler om hvilken grad akam skal involvere seg i fotokonkurransen.

8976354[/snapback]

Hvorfor skal de det? De har en konkuranse de kan konsentrere seg om, kanskje hjelpe til å reklamere for den.

8976487[/snapback]

Det er ikke jeg som tar den avgjørelsen, så ikke spør meg. Jeg avventer svar på Faeri eller Aetius. Konkurransen starter som planlagt på mandag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Tror dette blir en meget bra tråd. Jeg må si at jeg ihvertfall gleder meg til å få måle mine fotografiske evner med jevnaldrene. Blir av og til vanskelig når man skal måle seg med voksne ferdigutdannede fotografer med mye utstyr og mange års erfaring. Jeg vet at vi unge er lovende og at mange av oss kommer til å bli mye bedre fotografer det de "myndige" er i dag. Håper dette blir en aktiv tråd og at så mange som mulig deltar. Jeg skal selv prøve å være så aktiv så mulig..:)

Med Vennlig Hilsen.

Wiken

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg beklager sen respons.

Jeg har vært på reise, og hatt svært dårlig tilgang til internett.

Jeg synes det er flott med denne typen initiativ, og vil støtte det så mye som dere ønsker.

Hvis det skal bli ukentlige konkurranser, slik som den vanlige formumkonkurransen, så reiser det et par utfordringer:

Det ene er at det vil kreve ganske mye oppdatering av forsiden for min del, og at bare en av konkurransene kan få fokus av gangen.

Et annet spørsmål er hvor mange deltakere som da forsvinner fra den andre konkurransen. Den har ofte problemer med å få nok deltakere, og jeg ønsker ikke to helt utvannede konkurranser framfor en som fungerer.

Jeg skal ikke ta mer styring på dette enn dere ønsker, men kan jeg foreslå at konkurransen ikke går hver uke, slik at deltakerne får mer tid på seg, og på den måten får dere flere deltakere også.

Erik

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg beklager sen respons.

Jeg har vært på reise, og hatt svært dårlig tilgang til internett.

Jeg synes det er flott med denne typen initiativ, og vil støtte det så mye som dere ønsker.

Hvis det skal bli ukentlige konkurranser, slik som den vanlige formumkonkurransen, så reiser det et par utfordringer:

Det ene er at det vil kreve ganske mye oppdatering av forsiden for min del, og at bare en av konkurransene kan få fokus av gangen.

Et annet spørsmål er hvor mange deltakere som da forsvinner fra den andre konkurransen. Den har ofte problemer med å få nok deltakere, og jeg ønsker ikke to helt utvannede konkurranser framfor en som fungerer.

Jeg skal ikke ta mer styring på dette enn dere ønsker, men kan jeg foreslå at konkurransen ikke går hver uke, slik at deltakerne får mer tid på seg, og på den måten får dere flere deltakere også.

Erik

8985735[/snapback]

1 uke på Innsending, 1 uke på stemming?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...