genialt Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvor gammel må man være for å starte egen bedrift? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tror ikke det er en spesiell aldersgrense for å registrere bedriften, men du må være 18 for å stifte gjeld. Lenke til kommentar
genialt Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Tror ikke det er en spesiell aldersgrense for å registrere bedriften, men du må være 18 for å stifte gjeld. 8977393[/snapback] Hva menes med å stifte gjeld? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Ta opp lån. Man kan vel også bare i begrenset grad inngå juridisk bindende avtaler mens man er under 18, så jeg tror det er litt upraktisk. Endret 30. juni 2007 av Naranek Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Les her for mer informasjon: http://bedin.no/cwobjekter/starte.shtml . Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Du må være 18 år for å starte et enkelpersonforetak, et aksjeselskap er det ingen aldersgrense for å være deleier i, tror jeg. Ansvarlig selskap vil jeg tro er 18 det også, da virksomhetens gjeld knyttes opp mot eierene. Når det er sagt, er det ingen god idè å starte et firma når man ikke vet hva å stifte gjeld er. Endret 4. august 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå