Mrfluesikring Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 1: Når får man vite hvilken skole man kommer inn på når det gjelder 1.kasse vgs.? 2. Hvis man stryker i spansk andre året på vgs hva skjer da? Disse to spørsmålene er fra to forskjellige personer. Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 1: Når får man vite hvilken skole man kommer inn på når det gjelder 1.kasse vgs.?2. Hvis man stryker i spansk andre året på vgs hva skjer da? Disse to spørsmålene er fra to forskjellige personer. 8974520[/snapback] 1. 10 Juli 2. aner ikke... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Da må man nok ta opp eksamen som privatist, dersom det var det siste året med spansk. Skal personen ha et år til, så er jeg ikke helt sikker på om det spiller noen rolle. Men man må jo bestå det året da, hvis ikke blir det vel privatisteksamen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg strøyk i tysk i andreklassen på videregående. Men dette var B-språk, så jeg skulle være ferdig med tysken etter andreklassen. Men siden jeg strøyk ble jeg satt i klassen til de som hadde tysk C-språk på trinnet under, og fulgte undervisninga og hele opplegget der. Snakk med rådgiveren eller studieveilederen på skolen din om du har strøket. Endret 30. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) 1....her får man vite det fredag 13 juli.. 2....det kommer vel an på situasjonen.. Endret 2. juli 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg kommer til å stryke neste år i spansk garrantert. Hva skjer da, må jeg betale tilbake stipendet? Osv får jeg ikke studievitnemål eller hva det heter? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Når du får vite hva du har kommet inn på avhenger av fylkeskommunen. I Buskerud var det vel egentlig den 6. juli, men har fått vite hva jeg har kommet inn på i dag Lenke til kommentar
jordbaerfan Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 1) I Oslo er ca 12 juli 2) hvis du tar spansk som C-språk, er sansynligheten at du kommer til å stryke veldig veldig liten, bare følg med i timene og gjør leksene, så går det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå