robertaas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Chipolata pølser som er utrolig gode. Chipolata kommer fra Mexico. Og ikke nok med det så er Antwerpen, Verdens diamant hovudstad eller Diamantbyen, som er bare utrolig kult. Mer enn halvparten av verdens diamanter slipes der. Antwerpen er og en moteby Shopping er meget bra i Antwerpen, men det er ikke verdt hele reisen bare for å shoppe. Det morsomme med at det er diamantby er å se den jødiske ghettoen hvor det er helt vanlig å kle seg på måter som er ganske eksotisk for oss. Det er virkelig et helt separat samfunn. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 dessuten har brussel europas feteste klubb, nemlig the fuse... Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huff, kjedelig land. Lenke til kommentar
Shenz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huff, kjedelig land. Sier du ? du har sikkert aldri vert der før. Jeg har vert der mer en 14 ganger. Det er mange ting å finne på. Du vet ingenting om Belgia. Norge er et kjedelig land. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Huff, kjedelig land. Sier du ? du har sikkert aldri vert der før. Jeg har vert der mer en 14 ganger. Det er mange ting å finne på. Du vet ingenting om Belgia. Norge er et kjedelig land. Hva vet du om hva jeg vet om Belgia? Har vært der, jo. Det er blant de 5 kjedeligste landene jeg har vært i. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Brussel er som storbyer flest i europa, bare at engelsk var gangbart der i motsetning til andre land. Litt kult med EU/nato og slikt, men det er jo ikke akkurat spennende å se på byggene. Norge har også vikinger. Kan ikke glemme det. Må jo tjene på at noen folk for over 1000 år siden var litt barske. Sykt at vi lever på det enda egentlig. Samene, trollene, fjordene og reinen var her for 1000 år siden også. Har kanskje ikke skjedd så mye nytt og spennende siden den gang? Lenke til kommentar
Shenz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Brussel er som storbyer flest i europa, bare at engelsk var gangbart der i motsetning til andre land. Litt kult med EU/nato og slikt, men det er jo ikke akkurat spennende å se på byggene. Norge har også vikinger. Kan ikke glemme det. Må jo tjene på at noen folk for over 1000 år siden var litt barske. Sykt at vi lever på det enda egentlig. Samene, trollene, fjordene og reinen var her for 1000 år siden også. Har kanskje ikke skjedd så mye nytt og spennende siden den gang? Du har rett i at norge har Samer, troll og vikinger. Men det er ikke så spennende lenger. Og Norge ligger lenger nord og er et mye større land en Belgia, så man kan ikke forvente masse. Men alikevel så liker jeg alt ved landet. Det eneste jeg liker med norge er fjellene. Endret 19. mars 2008 av Shenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå