Bjørn Tore Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 :o hjelp! vi har problemer med å få overført en filmsnutt til pcen. Format på tapen er DVCam og vi har bare et vanlig dv-kamera. Noen tips om hvordan vi overført snutten?? Instillinger i premier??? Lenke til kommentar
denethon Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvis du finner noen med DVcam, kan du få dem til å kjøre over filmen for deg. Jeg går ut i fra at det kamera du brukte til å filme på DVcam-tapen har en digital utgang i form av FireWire, har den ikke? Med hjelp av en "vanlig" firewire-kabel så er det samme prinsippet som når du overfører fra miniDV. Evt. du kan sende meg filmen, så kan jeg kjøre den over fra DVcam - til PC - til miniDV.. hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Bjørn Tore Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Hjertelig takk for velvillig hjelp, men problemet var at vi måtte over på ett nyere DV-kamera. Da gikk det glatt gitt! Takk for svar og velvillig tilbud om hjelp lell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå