scribbleh Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dere som har overlord her.. burde jeg kjøpe det? og hvordan er xbox live delen? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dere som har overlord her..burde jeg kjøpe det? og hvordan er xbox live delen? 8974186[/snapback] Om du likte demoen så er det vel brukte penger. Har ikke prøvd live delen, er for opptatt med singleplay delen =) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Overlord er nytt og originalt, og det er nettop derfor det er så genialt. Så langt viser det mye mer dybde enn forventet, noe som selvfølgelig bare er positivt. Definitivt verdt det om du likte demoen! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Overlord er herlig! Kjempe bra single-player, og flerspillerdelen er utrolig underholdende. Satt og spilte coop med en kamerat i går kveld. Ble noen timer gitt :!: Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Noen som kan gi litt detaljer om split-screen (skjermen er vel ikke delt, men du skjønner..)? Hvor mange spillere, og er det bare co-op? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 tror eg skal kjøpe ett spill til nå, men det står mellom Overlord og The Darkness! Skal ha begge 2, men skal bare ha ett av dem nå liksom. hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 det valget er det jeg også sliter med.. er egentlig litt lei skytespill akk nå.. så jeg tror nok det blir overlord først. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 hvordan er Achievementsene i Overlord? vansklige? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 du kan få en del av de bare ved å spille igjennom spillet på en relativt normalt måte etter hva jeg har sett til nå. Multiplayer poengene ser heller ikke ut som noe utrolig vanskelig å skaffe Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Spilte demoen i går (kjøpte xbox360 i går =O) og synes det var råartig, selv om det lignet pikmin =D Minionene er så morsomme og kule (og snakke om søte ) Artig å sparke han jestern så han sier ting om deg feks "Keeper of the ruined tower" eller "Bully of jesters!" hehe. Elsker å sparke han ^^ Skal ønske meg spillet til bursdagen min =D Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ingen lokal multiplayer? 8981962[/snapback] Nei. Bare online. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 vurderer og kjøpe dette nå Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg likte ikke spillet, for linjært, og kjempenkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå