specnaz91 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg har en bærbar, og med den får jeg 5 trådløse koblinger i hjemmet. Signalene er fra naboene mine. Nå lurer jeg på om det vil funke på stasjonæren. Hvis jeg kjøper meg et trådløst nettverkskort eller noe i den dur vil jeg kunne fange opp disse signalene? Har bare lyst til å utforske litt. Hvor kan jeg få kjøpt en sånn slags nettverkskort(trådløst), hadde vært veldig fint om noen kunne ha lagt en link fra en nettbutikk som selger det. Tusen takk . Endret 30. juni 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 www.prisguide.no der kan du klikke deg inn på trådløse nettværks kort vettu lykke til -Rulator Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Nå er spørsmålet, kommer jeg til å klare å koble opp til signaler jeg får "utenifra" akkurat på samme måte som med bærbare`? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ja, det er ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå