Espen F Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 bør han fortsatt hete DVD-Jon eller skal vi omdøpe han til GUI-Jon? det siste er jo litt mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jon Lech Johansen synes jeg passer bra... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hva med : drittungensomsattpårommetsittoglektesegmedpcenogplutseligbleengudblandthackereogandrelikesinnede-Jon.... Må si jeg gir fullstendig f**n i den gutten. Ha en skjønn dag alle sammen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vi kan jo krone han til Sjefsnerd da... Det var han som gjorde at vi fikk DivX og sånne ting. Eller filmer på Vanlige CDèr da. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vi kan jo krone han til Sjefsnerd da... Det var han som gjorde at vi fikk DivX og sånne ting. Eller filmer på Vanlige CDèr da. Tja, eneste han gjorde var å sette sammen noen algorytmer o.l. til ett program (DeCSS). Så tror ikke det er han du skal takke. Flott at han vant! Men desverre så har det ikke så mye å si :-( Kommer snart regler som forbyr deg å ta kopi av egene cd'er. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vi kan jo krone han til Sjefsnerd da... Det var han som gjorde at vi fikk DivX og sånne ting. Eller filmer på Vanlige CDèr da. Tja, eneste han gjorde var å sette sammen noen algorytmer o.l. til ett program (DeCSS). Så tror ikke det er han du skal takke. Flott at han vant! Men desverre så har det ikke så mye å si :-( Kommer snart regler som forbyr deg å ta kopi av egene cd'er. Eneste? har du gjort noe lignende?? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Eneste? har du gjort noe lignende?? Hehe, nei Men jeg mente eneste som i at han ikke knekte noen kode elns da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vi kan jo krone han til Sjefsnerd da... Det var han som gjorde at vi fikk DivX og sånne ting. Eller filmer på Vanlige CDèr da. Tja, eneste han gjorde var å sette sammen noen algorytmer o.l. til ett program (DeCSS). Så tror ikke det er han du skal takke. Flott at han vant! Men desverre så har det ikke så mye å si :-( Kommer snart regler som forbyr deg å ta kopi av egene cd'er. Etter det jeg har fått med meg var han med på laget. Så vi kan takke han like mye som de andre som var med.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Etter det jeg har fått med meg var han med på laget. Så vi kan takke han like mye som de andre som var med.. Tja, han var jo den som la ut DeCSS under fullt navn da! så all ære til ham! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Han tok æren og smellen. Skulle bare mangle at han ble "kjendis". De andre som var med er jo ikke navngitte engang. Hurra at Økokrim tapte noe så sykt mye også........ Må vel betale tort og svie til Jon når de saksøker Økokrim. Vel de penga er det vi som betaler men men...... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Duh-Jon. Godt at det endte som det gjorde, dog. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Sytgg-jon. Makan til stygg fyr som må stikke tryne sitt frem i media. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 synes nå det var fint at han vant, da. En unggutt versus storkapitalen, lissom... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Uansett hva han gjorde før han "sto frem", bør vi alle takke ham for at han nå slo drittsekkene for oss. Dette er en skikkelig kontroversiell dom, og det var ingen garanti for at han skulle bli funnet uskyldig. (Selv om han teknisk sett ikke brøt noen lover, jeg vet det. ) Han kan fremdeles dømmes i lagmannsrett og høyesterett, og jeg tviler på at noen av dere hadde hatt lyst til å utelukkende bedrive tiden deres på rettssaker, avisintervjuer, og i tillegg å bli forhåndsdømt av halve nerde-standen, og satt på pidestall av den andre halvdelen. In short: Nice to see ya, wouldn't wanna be ya! Edit: Skriver jeg så dårlig? Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg går for GUI-Jon. etter det jeg har hørt mekka han bare GUI'n og da fortjener han ikke å få all æren av å ha knekt den "uknekkelige" DVD-koden Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Tror vi bare skal kalle dvd-jon siden saken gjaldt dvd. Samme pokker om han knekte koden eller ei. Dermed BASTA Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen som så Absolutt på TV 2 i går, onsdag? Troy hadde et vannvittig morsomt innslag om "Kassett-Kurt" DVD-Jon's alter ego Lenke til kommentar
house Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sytgg-jon. Makan til stygg fyr som må stikke tryne sitt frem i media. du har min fulle støtte... Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Vi skulle nesten sent inn ett bilde til uglypeople.com eller på Rotten.com... hadde passa fint inn der han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå