Goliath Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Borettslaget skal dele ut Get digitaldekoder (den ordinære) og man kan leie en PVR istedenfor men hva slags fordeler, utenom funskjoner som omhandler harddisken, får jeg med en PVR? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Forskjellen er harddisken og dobbel tuner. Dvs at du kan ta opp et program på harddisken samtidig som du bruker dekoderen på vanlig måte. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Da vil jeg få benyttet meg av PiP-funskjonen da? Jeg trenger ikke en harddiskopptager, da jeg har dette fra før av. Kan jeg bruke denne på digitaldekoderen eller vil jeg ødelegge bildekvaliteten? Jeg har en LG RH188 med komponentutgang men ikke HDMI Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Begge dekodertypene gir kun ett signal ut. Hvis du skal bruke PIP blir det med dekoder + TV-ens (analoge) tuner. Du vil få dårligere bilde på opptaket med en ekstern harddiskspiller fordi du ikke får digitalt signal ut av dekoderen (kommer sansynligvis på neste generasjon). Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du vil få dårligere bilde på opptaket med en ekstern harddiskspiller fordi du ikke får digitalt signal ut av dekoderen (kommer sansynligvis på neste generasjon). 8974595[/snapback] Eller sannsynligvis ikke i det hele tatt, da det vil gi muligheter for å lage kopier av for høy kvalitet. HDCP er laget nettopp av denne grunnen. Dvs hindre deg i å kopiere et digitalt signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå