Admin'c Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er litt flau, men har tenkt å kjøpe en oppgraderingspakke til xp, har nå 98 (og xp uerlig :oops: ). Er litt flau over denne tråden, men er det bare å trykke oppdater så får du xp?, er bare vant til xp innstalasjonsprogram... Gidder ikke kjøpe om jeg må ta og formatere legge inn alaskens tull igjen og så oppdatere fordi noen programmer ikke vil... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Sletter den når den faller av lista, føler at jeg har driti meg skikkelig ut :oops: :oops: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Sletter den når den faller av lista, føler at jeg har driti meg skikkelig ut :oops: :oops: Jeg anbefaler deg til å ta en clean install, formater og legg inn winxp fra begynnelsen Ikke oppgrader i fra win98 til winxp. Oppstår alltid problemer... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Oida, jaja, har ikke kjøpt ennå. Men er nok enig, men det går vel ikke ann å bruke oppdateringspakken som clean innstall? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Joda, du kan oppgradere. Det pleier å virke slik at når du installerer en upgrade, så blir du bedt om å legge inn den gamle orginalen for verifikasjon. Og, som sagt, ta en clean install. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå