Gå til innhold

Omskjæring, hva med gutta?


Anbefalte innlegg

"Pen and Teller" hadde faktisk en episode om dette tema for noen år siden.

Jeg skal se om jeg finner den, da selv jeg som motstander av småbarn-tiss-lemlestelse ble sjokkert.

 

Edit:

her er linken til episoden:

http://www.tv.com/penn-and-teller-bullsh...list;ep_title;0

 

Det er ikke noe prob å finne episoden på de(den) største torrent sidene, men det er vel ikke lov å linke til den slags her så jeg kan bare på det sterkeste anbefale dere å søke på "bullshit".

 

P.s. serien het Pen and teller: bullshit, episoden er første episode i sesong 3 tror jeg.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eer HELT annerledes og kutte av litt forhud enn og kutte av hele føkkings klitoris ass da

9079308[/snapback]

"bare kutte av litt forhud" kan være dødelig..

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1876204.ece

 

"Hittil i år er minst 10 tenåringsgutter drept i omskjæringssesongen, som begynte i juni da skolene stengte for den sørafrikanske vinterferien."

 

9027899[/snapback]

"Thursday, June 14, 2007, National Post, Don Mills, Ont., pg.

A 7 Week-old boy died after circumcision Ontario hospital

Bladder enlarged to seven times normal, causing septic shock."

9030516[/snapback]

Lenke til kommentar
eer HELT annerledes og kutte av litt forhud enn og kutte av hele føkkings klitoris ass da

9079308[/snapback]

"bare kutte av litt forhud" kan være dødelig..

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1876204.ece

 

"Hittil i år er minst 10 tenåringsgutter drept i omskjæringssesongen, som begynte i juni da skolene stengte for den sørafrikanske vinterferien."

 

9027899[/snapback]

"Thursday, June 14, 2007, National Post, Don Mills, Ont., pg.

A 7 Week-old boy died after circumcision Ontario hospital

Bladder enlarged to seven times normal, causing septic shock."

9030516[/snapback]

9079459[/snapback]

 

Saa er det maaten disse gutta gjor det paa ogsaa da. Dra til tannlegen der nede saa hadde du sikkert daua ogsaa.

Lenke til kommentar
Saa er det maaten disse gutta gjor det paa ogsaa da. Dra til tannlegen der nede saa hadde du sikkert daua ogsaa.

9079513[/snapback]

Bortsett fra den bittebittelille detaljen at å gå til tannlegen er faktisk nødvendig. Om de trekker tenner eller foretar operasjoner for moro skyld hos tannlegen, da ville det selvsagt vært like ille.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Saa er det maaten disse gutta gjor det paa ogsaa da. Dra til tannlegen der nede saa hadde du sikkert daua ogsaa.

9079513[/snapback]

Bortsett fra den bittebittelille detaljen at å gå til tannlegen er faktisk nødvendig. Om de trekker tenner eller foretar operasjoner for moro skyld hos tannlegen, da ville det selvsagt vært like ille.

9079568[/snapback]

Når vi først tar denne sammenligningen... Kanskje vi skal trekke hjørnetennene på alle barn, ta et par av jekslene oppe og nede, vi hadde jo klart oss like fint uten, min oldemor har en tand, hun spiser helt fint uten gebiss, huden/slimhinnen blir jo herdet etterhvert...

 

Jeg må beklage spock, jeg vet mer om nok om dette emnet fra før, og velger å ikke se disse videoene. Om jeg hadde blitt omskjært vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, antageligvis saksøkt foreldre for å ha gjort det, saksøkt den som gjorde det, og saksøke alle mulige offentlige instanser for å tillate det. Det er ingenting som er så viktig som muligheten til å velge selv. Men det er lite som er så ulovlig som å forgripe seg på små barn.

 

Det der på side 3-4 om at man skjærte og så sugde ut blodet... Vi har en som tenner på bdsm og småunger, så han skjærer av forhuden og suger ut blodet, her snakker vi ikke bare litt overgrepp heller :ohmy:

 

Det med at de ikke husker det senere... Så vi kan bruke småunger til all slags sexuell nytelse, de husker det ikke senere uansett, og får nok ingen større men av å bli voldtatt jevnlig de to første årene i sitt liv... Jeg beklager men jeg kan ikke komme på bølgelengde med dere som synes dette er greit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...