the mean one Skrevet 7. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2003 hei.. skal sjekke ut bærbar pc for en kamerat og jeg har ikke no særlig greie på bærbar pc så jeg trenger litt hjelp. han skal ha en pc som ligger rundt 10 000-13 000kr og har egentlig ikke store krava til ram, cpu og lignende. han skal bruke den mest til word, exel, noe musikk. den skal ikke brukes til spill. software er ikke no problem å skaffe så dette trengs ikke tenkes på. takker for svar... den skal ikke være brukt, så det er sagt. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 7. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg ville gått (har gått) for en Znote 2003 til ca 12.000 kr på www.zepto.no , du slipper å betale for operativsystem osv dette gjør den en god del billigere. Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 7. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg ville gått (har gått) for en Znote 2003 til ca 12.000 kr på www.zepto.no , du slipper å betale for operativsystem osv dette gjør den en god del billigere. Helt enig, dette er et bra tilbud hvis kompisen din ikke har noen mer spesielle krav. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 7. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg hadde gått for en iBook. Den skulle passe kameraten din meget bra. Prisen ligger fra 9990 kroner. Dessuten følger det med mye bra software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå