maritimeD70 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg nevnte i forrige emne at jeg skulle poste et foto hvor jeg hadde PR i tankene. Dette foto er fra en resort som skulle ha en A4 annonse i et magasin. Dette fotoet er hovedfoto i midten av A4 siden. (over/under var det logo, bunnmal osv.) Det var mitt foto som ga meg ideen til teksten i bilde, (det ble godtatt av oppdragsgiver). Jeg tror ikke dette går over streken for reglene her da jeg har tatt bort alt som har med annonsen å gjøre. Fotoet var relativt tungt så jeg lagret det for web, resized og dro ned kvalitet til 85%. Håper ikke det synes noe særlig. Jeg har så treeeg internet tilkobling. Noen data: D200, Tamron 17-50 mm f 2,8, 1/320 s, f8, mauell mode. Kommenarer er velkommen. (husk at man er noe bundet av format, mm.) Ps. Jeg er ikke så tidlig oppe om morgenen som det ser ut til på forum-tiden, da jeg er 5 timer foran Norge i tid. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 fett bilde, og teksten tok av^^ hehe jeg er tidlig oppe forresten Lenke til kommentar
andm Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Det hadde vært interessant å se hele reklamen, slik at vi kan se hva slags budskap du ønsker å formidle. Hvis det er teksten under jeg skal basere meg på, stiller jeg meg litt spørrende: Nøkkelen til et godt opphold? Jeg så for meg noe figurativt til "nøkkel" i så fall. Jeg har lyst til å se hele reklamen, men jeg vet at det kanskje strider mot reglene. Bildet er fint, men den parasollen ødelegger mye. Endret 30. juni 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Det hadde vært interessant å se hele reklamen, slik at vi kan se hva slags budskap du ønsker å formidle. Hvis det er teksten under jeg skal basere meg på, stiller jeg meg litt spørrende: Nøkkelen til et godt opphold? Jeg så for meg noe figurativt til "nøkkel" i så fall. Jeg har lyst til å se hele reklamen, men jeg vet at det kanskje strider mot reglene. Bildet er fint, men den parasollen ødelegger mye. 8974212[/snapback] parasollen ja off var litt trøtt i sta gitt... nattbus hjem heh, nok om det parasollen ja? den ødelegger veldig mye i grunn, plutselig er det noe grønt der som tar mye plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå