Venerable Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Noen som vet sånn ca. hvor lenge det er normalt med smerter i armen etter å ha tatt en blodprøve? Har hatt vondt i 3 dager nå. Blir svakere og svakere heldigvis. Det er riktignok lenge siden sist jeg tok blodprøve, men kan ikke huske det var slik. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Så vidt meg bekjent så kan det variere på hvor vedkommende stakk og om vedkommende traff ordentlig. Gjorde vedkommende som satt nåla en dårlig jobb så kan det godt hende at det kan gjøre vondt noen dager etterpå ja, er normalt det. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Personlig kjente jeg absolutt ingenting etterpå. Får håpe det går over da... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Det gjør fremdeles vondt, og nå har det kommet noe blåmerke lignende greier rundt hele albuen. Tror nok jeg får ringe ned å høre hva det kan være for noe ja. Edit: Det er vist helt normalt. Kanskje ikke så et så enormt stort merke som jeg har. men det er nok bare fordi jeg gikk å handlet rett etter prøven og bærte på ganske tunge poser. Endret 4. juli 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå