Venerable Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg er mer sang fiksert, enn album fiksert. Og er alltid på utkikk etter Black Metal sanger å bli hekta på. Det er slik jeg definerer om en sang er god eller ikke, om jeg blir hekta på den. Here goes: Abigor - Animae Tortae Finis Redemptionis Abyssic Hate - Betrayed Abyssic Hate - Bloodletting Ancêtres - Votre Sang Est Ma Victoire Beatrik - Buried Among Skeletal Woods Crebain - Cries Of My Motherland Darkestrah - Jashil Oy Deathspell Omega - Jubilate Deo (O Be Joyful In The Lord) Dub Buk - Idu Na Wy! Forgotten Tomb - A Dish Best Served Cold Furze - Beneath the Wings of the Black Vomit Above Grabnebelfürsten - Was Bleibt Hemnur - Skullfucking Jesus Nachtkult - Krieg Fur Immer Nachtmystium - A Seed For Suffering Nachtmystium - Solitary Voyage Nattefrost - Sanctum 666 Nocturnal Breed - Metal Storm Rebels Nokturnal Mortum - The Funeral Wind Is Born In Oriana Nuit Noire - Lutina Paysage D'Hiver - Welt Aus Eis Peste Noire - Dueil Angoisseus [texte de Christine de Pisan, 1362-1431] Root - Kargeras Rotting Christ - Enuma Elish Satanic Warmaster - Black Destiny Satanic Warmaster - The Vampiric Tyrant Slavland - Nocny Majestat Slavland - Objawienie Slavland - W Blasku Gromu Slavland - Za Ziemię Ojców Summoning - Long Lost To Where No Pathway Goes Sykdom - Fucking War Sykdom - Krig og Sykdom Tremor - Ertinetion Endret 19. august 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ukjente? Og Ulver nevnt? Går vi etter standarden Dimmu Borgir kjent da? But ansiwajsi: Anorexia Nevrosa - Enter the Church of Fornication Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Ukjente? Og Ulver nevnt? Går vi etter standarden Dimmu Borgir kjent da? Fjernet den nå. Copy-pastet fra noe jeg skrev på et engelsk forum, hvor jeg hadde en del band som er svært kjent for oss i Norge, men ikke for alle andre. Trodde jeg hadde fjernet dem, men glemte vist Ulver. Illnath - Zetite Den den var det fytt i ja, takker Endret 30. juni 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du liker nok Drudkh, låta Solitude er nok fin å starte med. (En av av verdens beste låter, fra et av verdens beste album av et av verdens beste band. ) Ellers kan jeg nevne: Astrofaes - The Depths of the Past Bak De Syv Fjell - De Siste Tanker Fortress of Grief - Demons (Unleased) Grand Alchemist - Approach (Open the Shell) Hate Forest - Domination Hidden in the Fog - An Ignoramus Elegy Kampfar - Norse Kvist - Ars Manifestia Nargaroth - Herbstlied Obsidian Gate - Act III - The Obsidian Eternity and Anguish Odal - Thüringland In Eisiger Kälte Ragnarok - Age of Pride Tod - The Black Dying Light Xasthur - Xasthur Within Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Orcustus - Death Becomes You Ljå - Skamslådte engler Lurer på om jeg ikke har nevnt noen av dem før? De er uansett meget bra. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Koldbrann - Kaosmanifest kanskje? Eller Djevelens Treskeverk. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Nargaroth - Herbstlied Liker du den bedre enn Amarok - Zorn Des Lammes III? Det går da ikke ann? Etter hva jeg har fått med meg av smaken din, burde den være perfekt for deg. Takker for alle forslagene, mye bra her. Kaosmanifest av Koldbrann oppdaget jeg selv for noen dager siden faktisk. Men den har ikke satt seg helt fast enda. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Takker for alle forslagene, mye bra her. Kaosmanifest av Koldbrann oppdaget jeg selv for noen dager siden faktisk. Men den har ikke satt seg helt fast enda. 8977764[/snapback] Bare vent du (; Ser du har noe Peste Noire på lista, og da burde du også få med låta Spleen. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nargaroth - Herbstlied Liker du den bedre enn Amarok - Zorn Des Lammes III? Det går da ikke ann? Etter hva jeg har fått med meg av smaken din, burde den være perfekt for deg. Den er også veldig bra, men jeg må nok si at Herbstlied er hakket bedre. Kunne også nevnt Seven Tears are Flowing to the River. Lenke til kommentar
drood Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 kanskje ikke alle så veldig ukjente men men.. kanskje noe death metal har lurt seg in her også. litt div usbm,depresiv BM, litt les legions noires, noe fra nrk urørt pluss mer striborg - With animosity I bequeath thee - Ghostwoodlands Wigrid - Schreie Der Verzweiflung - Hoffnungstod Peste noire - La Fin Del Secle - ? Peste noire - La Cesarienne - ? silencer - Sterile Nails And Thunderbowels - death pierce me Shining - Demodets Arkitektur - IV The Eerie Cold Diabolical Masquerade - 1st Movement - Death's Design Melencolia Estatica - Meditatio I - ? The Martyrium - Loki's Schmerz - Todesrunen The Martyrium - An den Toren Hels - Todesrunen Lugubrum - Attractive to the Flies - De Vette Cuecken Lugubrum - De Vette Cuecken - ? Twilight - Woe Is The Contagion - ? Lurker of Chalice - Piercing Where They Might - ? Hate Forest - Domination - Purity ( ikke ukjent kanskje men måtte ha den med Moëvöt - Notre Pere - ? Moëvöt - In Einen Friedhof Errance Mysticum - Let the Kingdom Come - In the Streams of Inferno !T.O.O.H.! - Al-Amin (Aneb Jak Vycakat Jelito) - Order and Punishment PANTHEON I - Carved in Stone ULVHEDNER - ...Atter Er En Ny Tid Omme Allfader - This Blakened Heart Nordavind - Broderens Dolk Argar - Furvus avernus I - ? Evilwar - Prelude of Destruction - ? Munruthel - Эпоха Водолея - ? for de som ikke skjønnte det. fra venstre, først artist/gruppe så navnet på sangen og til slutt albumet. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 belketre - the dark promise Urfaust - Die Kalt Teufelsfaust Isarnheimr - Kaosets Ytterste Grense Hermh - fear Of Blood Clandestine Blaze - Fist Of The Northern Destroyer Woods Of Ypres - The shamsof Optimism Fimbultyr - Ändlösa Frågor Black Dawn - Pitbound The 4th Trial Of Acolyte Berserk - Treason in the clan Diapsiquir - Venin intemporel rouille universelle Satan Holmgang - Blot Svafnir – Dem Abgrund entgegen Kult ov Azazel – The World is Full of Violence Dub Buk – Ljut Naszoj Witczyzny Massemord – My Soul Belongs To The Night Prosjekt angst - I Axis of Perdition - To Walk the Corridors of Hell Thy Primordial - Kristallklar Vinternatt The Ruins Of Beverast - Euphoria When The Bombs Fell Twilight - Beyond Light(Live with Malefic) Xasthur - Soul Abbuction Ceremony UneXpect - Desert Urbania ikke alle som er like ukjente men... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Akkurat det med hvor kjent de er har ingen betyding egentlig. Bare ikke ta de åpenlyst store banda som alle BM freaks allerede har hørt gjennom. Twilight - Beyond Light(Live with Malefic) Det er Nachtmystium som spiller den sangen live med Malefic forresten, men det er cover på en sang av Twilight. Endret 1. juli 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Walknut – Motherland Ostenvegr Nachtfalke - Last viking Dance Moonblood - Shadows Tymah - Holdlény Tymah - Transilvanian Dreams Det Hedenske Folk - True Northern Veldig kort liste, men klarer ikke trekke ut så mye av hodet nå Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det Hedenske Folk - True Northern 8984021[/snapback] Hele demoen er rå! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Dødsengel - The Opposing Ideal Funeral Mist - In Manus Tuas Gnome - Oriental Flower Perdition - Raising the Chalice in Devotion Cryptic Winds - Cryptic Winds Darkmoon Warrior - Ein Pfad in die Schatten Barathrum - Corpse Desecration Drastus - Raging Spectra Kriegsmaschine - Ma'aseh Bereshit Xasthur - The Prison of Mirrors Leviathan - Just Under Tainted Grace Urfaust - Ragnarok Mystiker C.Y.T. - L'heresiarque Mer eller mindre "ukjente" iaf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå