Brukerkonto Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg har sett litt på filtre på Ebay og har funnet to som jeg lurer litt på Kenko 77mm Pro1 Digital Multi-Coated UV DMC ($25 eksl. frakt) B+W 58mm MRC UV 010 F-PRO Multi-Coated Alloy ($20 eksl. frakt) (Hvis Kenko ikke er godt nok. Hva med B+W 77mm MRC UV 010 F-PRO Multi-Coated Alloy ($50 eksl. frakt) Er dette filtre som er gode nok til objektiver som koster oppmot 10k kroner? Er det andre filtre som jeg heller burde se på? Jeg er interesert i å ha det beste som er å få tak i, men vil unngå å kjøpe i Norge siden det er så sykt dyrt. Jeg har lest at Hoyas filtre har et "smear problem" - at skitten bare smøres utover ved rengjøring. Er det noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kenko selges normalt bare i Japan og er derfor ikke så kjent, men Kenko Pro1 er i samme klasse som Hoya Pro1. Ja de er gode nok, hvis ikke er eneste løsning å fjerne filteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå