Gaby Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe. Med olje er det ingen vanskelig kunst. Alle kan lære seg det Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kjærring kan faktisk se på som ett bra ord.. Det betyr kjær, altså kjær dame e.l. Men det er litt dårlig å kalle dama det for det da.. "Sjekk kjærringa mi a!" 8992852[/snapback] Kjærring betyr kjær ting fra gamelt av:) så har vi det HEEELT korrekt^^ Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei! Har vært sammen med kjerringa i 8 mnd nå og vi har det kjempeflott. I det siste har hun jobbet en del og vi har ikke fått sett hverandre så mye. Så til mandag har hun endelig fri, og da tenkte jeg og overraske hun skikkelig med noen godbiter i senga Men har noen et eller flere gode forslag som jeg burde prøve, og dere vet funker ? Hadde vært strålende, for den kvelden skal hun ALDRI glemme 8973702[/snapback] kaller du henne KJÆRRING? gammel er dere? 8978023[/snapback] Kejrring er et gammelt ord og betyr: Den jeg er KJÆR, gir jeg en RING. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fremdeles.... hvor mange jenter liker å bli kalt kjærring? (nå vil jeg at jentene skal svare for seg, ikke gutta for jentene) Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Men det er litt dårlig å kalle dama det for det da.. "Sjekk kjærringa mi a!" 8992852[/snapback] Det å si kjerring ligger helt naturlig i mitt ordforråd, og der jeg bor (Skien) er det ikke en kjeft som reagerer hvis jeg sier det, da de sier akkurat det samme selv. Og kjerringa selv (eller dama om du vil ) sier heller ikke noe. 8993137[/snapback] Det er når du begynner med "dragen" det blir drøyt.. Endret 4. juli 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hehe. Ja ass. Der tror jeg grensa hadde vært nådd. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 kommer hjemm fra jobb, ta henne på kjøkken benken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg