Gaby Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei! Har vært sammen med kjerringa i 8 mnd nå og vi har det kjempeflott. I det siste har hun jobbet en del og vi har ikke fått sett hverandre så mye. Så til mandag har hun endelig fri, og da tenkte jeg og overraske hun skikkelig med noen godbiter i senga Men har noen et eller flere gode forslag som jeg burde prøve, og dere vet funker ? Hadde vært strålende, for den kvelden skal hun ALDRI glemme Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei! Har vært sammen med kjerringa i 8 mnd nå og vi har det kjempeflott. I det siste har hun jobbet en del og vi har ikke fått sett hverandre så mye. Så til mandag har hun endelig fri, og da tenkte jeg og overraske hun skikkelig med noen godbiter i senga Men har noen et eller flere gode forslag som jeg burde prøve, og dere vet funker ? Hadde vært strålende, for den kvelden skal hun ALDRI glemme 8973702[/snapback] Stemmer nå for middag og massasje med olje. Sex andre steder enn på soverommet (hvis det er normen) funker også meget bra. Testet selv.. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hmmm. Den massasje med olje var ikke dum Hvor kjøper jeg massasjeolje? Hvis det blir fint vær kan vi jo ta en tur ned til sjøen? (Hun bor 500m fra sjøen ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hmmm. Den massasje med olje var ikke dum Hvor kjøper jeg massasjeolje? Hvis det blir fint vær kan vi jo ta en tur ned til sjøen? (Hun bor 500m fra sjøen ) 8973726[/snapback] Du finner det lett på kondomeriet.no. Bare å søke på 'massasjeolje' så finner du det sikkert. Ja, strandkanten er jo et ypperlig sted å sitte til godt utpå ettermiddagen. Ta med deg et sjukt pledd å sitte på, jordbær, hjemmelagd mørk sjokoladesaus (som du dyper bæra i) og en glassflaske med svensk cider (selv om vin kanskje er mer korrekt. Personlig foretrekker jeg cideren siden den er mye søtere). Dra så hjem og beordre hu til å kle av seg og legge seg i senga, uten å si grunnen ei heller være tilstede når hu kler av seg. Finn så fram olja og hu vil meget sannsynlig skjønne tegninga. Husk å massere med håndflata og ikke den knainga som er så typisk for massasje. Ifølge jenter jeg har massert har det vært svært opphissende ved at de har ligget nakne på magan mens jeg har sitti oppå fullt påkledd. Har kanskje litt med det dominerende elementet vil jeg tro. Sånn, nå skal hu nok bli overraska.. Endret 30. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hmmm. Den massasje med olje var ikke dum Hvor kjøper jeg massasjeolje? Hvis det blir fint vær kan vi jo ta en tur ned til sjøen? (Hun bor 500m fra sjøen ) 8973726[/snapback] Siden du skal ha olje til mandag, får du ikke tid til å bestille på internett. Dere har sikkert et kondomeri der dere bor? Hvis ikke får du ta å kjøpe olje i vanlig butikk, babyolje elns Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Takker for svar. Det med jordbær og sjokoladesaus tas med Har et kondomeri her ja, så stikker nedom å kjøper olje da. Men hun måtte jobbe både mandag, tirsdag og onsdag så får ikke begynt på dette før til torsdag. Og da har jeg venta lenge nok ihvertfall .. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Pass på at du tar disse store planene en dag hun har hatt det litt rolig, og ikke etter 8 timer på jobb. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Husk å lunken olje, kald olje er ikke opphisende. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei! Har vært sammen med kjerringa i 8 mnd nå og vi har det kjempeflott. I det siste har hun jobbet en del og vi har ikke fått sett hverandre så mye. Så til mandag har hun endelig fri, og da tenkte jeg og overraske hun skikkelig med noen godbiter i senga Men har noen et eller flere gode forslag som jeg burde prøve, og dere vet funker ? Hadde vært strålende, for den kvelden skal hun ALDRI glemme 8973702[/snapback] kaller du henne KJÆRRING? gammel er dere? Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Gjør som amerikanske gutter: Hent henne på motorsykkel, deretter drar dere på salsabar(Jepp, dans. Forutsetter litt at du kan danse;p), så avslutter du med middag og film med popcorn mens dere deler teppe. Ah, memories. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vil du gjøre noe ekstra for hu, ikke kall a _kjerring_ Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Haha. Det ligger i naturen min å si kjerring. Ingenting stygt ment med det. Er 17 og 18 år hvis du lurte "1915". EDIT: Skal tenke over mange av tipsene her. Ender ihvertfall opp med den oljemassasjen. Det er jeg rimelig sikker på. Takker for svar! Endret 2. juli 2007 av LezoO Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hmmm. Den massasje med olje var ikke dum Hvor kjøper jeg massasjeolje? Hvis det blir fint vær kan vi jo ta en tur ned til sjøen? (Hun bor 500m fra sjøen ) 8973726[/snapback] Du finner det lett på kondomeriet.no. Bare å søke på 'massasjeolje' så finner du det sikkert. Ja, strandkanten er jo et ypperlig sted å sitte til godt utpå ettermiddagen. Ta med deg et sjukt pledd å sitte på, jordbær, hjemmelagd mørk sjokoladesaus (som du dyper bæra i) og en glassflaske med svensk cider (selv om vin kanskje er mer korrekt. Personlig foretrekker jeg cideren siden den er mye søtere). Dra så hjem og beordre hu til å kle av seg og legge seg i senga, uten å si grunnen ei heller være tilstede når hu kler av seg. Finn så fram olja og hu vil meget sannsynlig skjønne tegninga. Husk å massere med håndflata og ikke den knainga som er så typisk for massasje. Ifølge jenter jeg har massert har det vært svært opphissende ved at de har ligget nakne på magan mens jeg har sitti oppå fullt påkledd. Har kanskje litt med det dominerende elementet vil jeg tro. Sånn, nå skal hu nok bli overraska.. 8973755[/snapback] Jeg hadde gått for Tjalla's forslag. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kjærring kan faktisk se på som ett bra ord.. Det betyr kjær, altså kjær dame e.l. Men det er litt dårlig å kalle dama det for det da.. "Sjekk kjærringa mi a!" Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Men det er litt dårlig å kalle dama det for det da.. "Sjekk kjærringa mi a!" 8992852[/snapback] Det å si kjerring ligger helt naturlig i mitt ordforråd, og der jeg bor (Skien) er det ikke en kjeft som reagerer hvis jeg sier det, da de sier akkurat det samme selv. Og kjerringa selv (eller dama om du vil ) sier heller ikke noe. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Nevel.. Da er det da ikkenoe galt i det, hvis det er vanlig å si det. Og viktigst av alt, hvis personen som blir kalt det, ikke bryr seg er det jo ihvertfall ikke noe galt! Lykke til med kvelden din forresten, har du funnet ut noe? Endret 3. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe. Jepp. Joda. Ting begynner å falle på plass Men det var det j*#@$ været da! Hadde tenkt ned på svaberget på en liten øy som ligger noen km fra huset hennes. Sitte der med loff, jordbær og champis (eller noe annet digg) til sene kvelden. For så å dra hjem til henne og gi hun oljemassasje. Så får tiden ordne resten Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 btw: istede for bare babyolje får du skikkelig massasjeoljer (eteriske oljer) på helsekostbutikker. Spør de som jobber der etter en som er avslappende. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 I will. Takk for råd Lenke til kommentar
pwned Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Håper du kan å massere da... ganske turn-off hvis gutten bare hadde knadd i vei uten å kunne en dr*t... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg