madmick Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg blir 16 snart, og skal kjøre opp til lettsykkel..Hvilke mopeder/lettsykkel vil dere annbefale meg, alt av mopeder og lettsykkel, jeg skal kjøpe den NY! si gjerne hvordan pris den ligger på Endret 30. juni 2007 av madmick Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 125cc: Aprilia RS125 - ca. 56k Cagiva Mito - Ca. 56k Husqvarna - 60k? Ktm - Vet ikke Tror dette er sann ca. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du har jo også Honda CBR (som jeg tenker på å skaffe meg en dag) Ligger for 40k NY 2007 modell på Finn.no hvertfall Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Om du sier hva du skal bruke den til er det mye lettere å finne en sykkel som passer deg. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror du vil bli godt fornøyd med CBR eller en annen 4-takter. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 jepp, gå for en 4-takter.. drar like godt med 2 som med 1 ! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 125cc:Aprilia RS125 - ca. 56k Cagiva Mito - Ca. 56k Husqvarna - 60k? Ktm - Vet ikke Tror dette er sann ca. 8974153[/snapback] Bra du ramser opp alt det råeste - og gir ingen prisantydninger på billige kvalitetssykler? De PeeWee ramsa opp er høyt-ytende bensinsugende MORSOMME monstere. Men dyre å eie, for å sette det på spissen. Billige sykler fins også, vil andbefalle: Yamaha YBR ( kjedelig, men BILLIG 26 000 NY ) Yamaha XT125X/R ( tøff og billig nypris, 41 000 for SM. 5 års garanti ) Osv Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De jeg nevnte er dyrere og koster gjerne mer å vedlikeholde. Om han skal ha det morro og kjøre fort, trimme osv. passer gjerne en rs/mito. Om han skal kjøre lengre strekninger, tape lite penger og ha mindre vedlikehold blir det vel CBR/YBR osv. Det spørs på hva han vil ha. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg