morningstar665 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) VGP sniker som rakkern. Jeg bestilte en gang 3-4 spill på én gang og de var ikke på tilbud eller noe så prisen var et stykke. Og alt kom rett i postkassa uten problem. Fikk min DS Lite derfra og de skrev bare 20 CAD utapå pakka, og selve DHL fortolla ikke den engang :| Edit: og det var heller ingen fortolling på min PS2 Slim fra den tid.. Endret 1. juli 2007 av morningstar665 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Får jaggu håpe eg er heldig eg også, har vel heller aldri hørt om noen her inne som har fått pakken sin fra VGP stoppet i tollen. Håper eg ikkje blir førstemann Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Får jaggu håpe eg er heldig eg også, har vel heller aldri hørt om noen her inne som har fått pakken sin fra VGP stoppet i tollen. Håper eg ikkje blir førstemann 8984065[/snapback] Så du klarte ikke å holde deg unna Playstation 3, det klarte ikke jeg engang Kjøpte den på release Så du har og alle 3 konsollene? Håper det skjer med mangen framover, slipper å gå glipp av stortitler til dem 3 i mangen år framover Men ontopic: Viss du har pengene til PS3 så kjøper du den, viss du synes det er mye for en konsoll så venter du til prisene går ned litt, men det er litt dumt å ha prisen som ett argument for å ikke kjøpe PS3 bare min mening det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har alltid sagt at PS3 skal i hus med tiden, men det sa plutselig klikk i skallen på meg for noen uker siden og eg blei besatt på å få faenskapen i hus. Så da er eg heilgadert for denne generasjonen når det gjelder spill og HD-film Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Apropos toll og moms; er det noen som vet om pakker fra toysnjoys.com glir gjennom tollen? Har PS3 der til 600$ og 40$ frakt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er helt normalt, folk får tak i dem på forskjellige måter Ikke sånt ment ,men kan være dem har vunnet den i konkurannse elr fått skikkelig godtilbud og bare selger den videre for og tjene litt penger. Husk Blu-Ray og PS2 spill har soner 8983951[/snapback] Jeg kjøpte PS3 med 2 sixaxis, CoD3, Resistance, gundam, talladega nights og blu-ray remote til 6000. Ubrukt. Den var vunnet i en konkurranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå