Gå til innhold

PS3, kjøpe nå eller vente på priskutt?

Rubex

Anbefalte innlegg

4800 kr inkl frakt og gratis Motorstorm. Det ligger fortsatt under norske priser for de samme varene?

8979413[/snapback]

Jo gjør jo det men du får ikke sett noen av dvd`ne dine eller spilt ps2 spillene. Og selv om de merker den med lav pris for at du skal slippe toll så kan pakken din bli stoppet og hvis det skjer så blir det ikke billigere enn i Norge. Hadde tengt til og bestille derifra jeg og men når de hadde den på obs til 5000 så ble det kjøp derifra i stede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte selv ein PS3 derifra med 2 spill for 5100,-

Hovudgrunnen er at eg vil spare mangfoldige tusenlapper på fremtidig kjøp av Sone A Blu-ray filmer. Blir rett og slett for rått å handle film her i Norge med det samme. Synd at BR ikkje er like fleksiblet som HD DVD.

Lenke til kommentar
Eg kommer iallfall til å vente til GTA IV kommer. Men mest sannsynlig til eit priskutt og det kommer rett før jul før å booste julesalget kan eg tenke meg.

8981433[/snapback]

Hadde egentlig tengt til og vente til gta4 jeg og. Men så tengte jeg at den sikkert ikke kom til og synke til mye under 5k innen da uansett så kjøpte den like godt nå :D

Lenke til kommentar
Skal ha meg PS3 når spilla kommer, er null vits å ha en konsoll uten de helt store spilla.

Ratchet & Clank, God Of War III

8981492[/snapback]

Greit det vi skjønner deg nå :)

Gi meg en del eksklusive nye titler, en prisnedgang og så vill Sonys brødboks komme til meg, hehe...

Enten billigere konsoll eller flere klassespill. Hadde ikke kjøpt PS3 i dag for 1 krone engang, for min del er det spilla som mangler

Pr i dag er prisen på PS3 uinntressang fordi for meg er det INGEN bra spill på den, men det kommer og da er nok 4990 dyrt

Meningsløst med ett slik tilbud nå, ingen gode spill ute allikevell

Du kjenner vell selv hvor disse kommer fra?

Lenke til kommentar
Skal ha meg PS3 når spilla kommer, er null vits å ha en konsoll uten de helt store spilla.

Ratchet & Clank, God Of War III

8981492[/snapback]

Greit det vi skjønner deg nå :)

Gi meg en del eksklusive nye titler, en prisnedgang og så vill Sonys brødboks komme til meg, hehe...

Enten billigere konsoll eller flere klassespill. Hadde ikke kjøpt PS3 i dag for 1 krone engang, for min del er det spilla som mangler

Pr i dag er prisen på PS3 uinntressang fordi for meg er det INGEN bra spill på den, men det kommer og da er nok 4990 dyrt

Meningsløst med ett slik tilbud nå, ingen gode spill ute allikevell

Du kjenner vell selv hvor disse kommer fra?

8981534[/snapback]

Så lenge det stadig vekk dukker opp ett X antall når skal du kjøpe PS3 tråder kommer jeg til å svare ett X antall ganger på hva jeg mener.

Hvis du har problemer med det så putt meg på ignore eller noe

Lenke til kommentar
Er det tilbud på PS3 til under 5k på markedet i norge?

8982682[/snapback]

Nja, hvis du slenger på en bravia (KDL40W2000), så sier vi TV'n koster 15.106 kr, og PS3 4.999, og du er i boks. :)

Siden her får du både KDL40W2000 og PS3 til 20.105,- (inkl. moms), men bare en igjen da.. :-/

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...04;c:36211;r:pg

men den TV'n har ikke 1080p dog, men veldig bra billedbehandlig på det.. :)

Lenke til kommentar

Uten TV, er det ikke et eneste tilbud nå som ligger på rundt 5k? Hvis eg ser det, så kjøper eg PS3 i løpet av neste uke.

Eg har vært på finn.no å sett, den billigste er på 4499, en er fra hong kong, en er fra sverige.

Eg syns det hørres så veldig usannsynlig når prisen er rundt 4.5k og den er ubrukt.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar

Det er helt normalt, folk får tak i dem på forskjellige måter :innocent:

Ikke sånt ment ,men kan være dem har vunnet den i konkurannse elr fått skikkelig godtilbud og bare selger den videre for og tjene litt penger.

Husk Blu-Ray og PS2 spill har soner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...