Gå til innhold

PS3, kjøpe nå eller vente på priskutt?

Rubex

Anbefalte innlegg

Så noen som vet om Sony virkelig planlegger å gjennomføre dette priskuttet på PS3 som det har blitt skrevet om? Evt når det vil skje og hvor mye ? Er det snakk om en betraktelig sum, eller bare i 500kr klassen ? Hva tror dere, kjøpe nå eller vente?

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vil egentlig anbefale deg å vente, ikkje er det noe særlig med gode spill ute for platformen heller, som du ikkje får andre steder i bedre utgaver. Men til høsten kommer dette seg betraktelig med noen rimelig solide eksklusiver.

Dette her kommer da fra ein som bestile PS3 rett før helga. Eg er svak altså. Veldig svak. :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Om du bør vente eller ei? Det spørs litt. Både Motorstorm og Resistance er greie spill. Og om du ikke har en 360 kan du jo også spille Virtua Tennis 3, The Darkness og Call of Duty 3. Har du allerede en PS2 kan du jo fortsette spillingen på PS3 med trådløs kontroll og oppskalert til HD, om du har en HD-tv altså. Om du allerede har en 360, og ikke er fryktelig interessert i Motorstorm eller Resistance, bør du vente. Jeg vil totr priskuttet blir på ca tusen kroner, og vil komme i midten av november.

Dette kommer fra en som løp på Siba og kjøpte seg en PS3 så fort han hørte at Obs hadde den på tilbud til fem tusen. Jeg er dum. Veldig dum. :p

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

Det er som det alltid er med konsoller, du får ikke advarsel før ett par dager før evt. priskutt, ingen vet hvor mye det kommer til å bli på eller når det kommer til å skje. :-/

Personlig ville jeg kjøpt så snart det var 2-3 spill jeg ville ha, så slipper du å sitte med splitter ny konsoll og 8 spill, og kanskje bare få tid til å spille det ene, før du må prøve det andre.

Tviler på at vi får se drastiske priskutt før juletidene kommer.

Kjøpe eller vente er opp til deg, alt ettersom når du ønsker å begynne å spille PS3-spill, og evt. Bluray-filmer. :-)

Resistance er viktig å få med seg når du engang kjøper, Motorstorm, F1 er også verd å sjekke ut, i tillegg så likte jeg å spille coop på Untold Legends. :)

Ellers er det for det meste multiplattformspill foreløbig, som Virtua Tennis, og Fighter, Oblivion o.l.

Det aller nyeste nå er Rainbow 6 vegas, og the Darkness, og Ninja Gaiden Sigma kommer ut 6. juli, så det kan bli travle tider når du engang investerer i PS3'en og kan komme spill som kanskje skal spilles iløpet av kort tidsrom. :)

Lenke til kommentar

Har også tenkte på det samme. Har veldig lyst på Motorstorm og Resistance.

Har jo Xbox 360. Det er liksom ikke noen spill som har lyst å kjøpe til den maskinen. Vis det skulle vært måtte det ha vært The Darkness.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er noen spill ute som frister så er det bare å vente til noen gode spill kommer. Det er ingen vits å kjøpe en dyr konsoll bare for å spille dyre spill du egentlig ikke liker, konsollen vil enda være der når de de spillene du synes er god kommer ut.

Tviler de blir å kutte den med 500 kroner, det er ganske lite.

Lenke til kommentar

Jeg må si når jeg kjøpte min Wii så ble det litt mer konsoll spilling enn Data som gikk mest på CS 1.6 og BF2, men tilslutt så orket jeg ikke mer wii da det ble så boring i lengden , når kontrollen var testet ut.

Da bestemte jeg meg for og kjøpe en PS3, fordi den var nyest og jeg tørte rett og slett ikke satse på 360 om den noen gang skulle få Ring Of Death og jeg måtte være maskinløs i minst 2 uker.

Motorstorm og Resistance ble kjøpt inn, jeg spilte mye mer enn jeg noengang hadde gjort helt siden GTA:SA.

Så jeg må si at jeg også aldri har gledet meg så mye til spill som jeg gjør nå.

Etter FW update 1.80 syns jeg PS3 var verdt HVER ENESTE KRONE.

Lenke til kommentar
Ca. 4000 norske på videogamesplus med gratis Motorstorm :D

Regionsfritt på spill (IKKE filmer) og universal strømforsyning - bare kjøp en reiseadapter på Clas Ohlson i tillegg.

8979331[/snapback]

Men så tar de i overkant av 800 i frakt og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...