cockslap Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei, jeg har en kawasaki kx 85 2004 model. Jeg har blitt veldig lei av og kjøre den på en måte^^ , så jeg vill prøve meg på en 250 . Men probleme er at jeg er 1.60 eller noe :O Og så lurer jeg på om det er noen muligheter om og kunne slakke dempern eller noe så den blir lavere? Takker Endret 29. juni 2007 av cockslap Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 250 er ikke noe høyere enn 125. De er like høye som en vanlig ny moped, for eksempel Derbi X-Race. Tror ikke det skal bli noe problem når du er 1.60. Kjører ikke med beina nedi uansett og du når nedi når du ligger ned i svingene . De må ikke nå nedi når du står stille og rett opp og ned med sykkelen. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Om du kjører aktivt så får du vel prøvesitte på noen andre sin? Den er en god del høyere enn 85 klassen, dem er vel mer en barne og ungdomsklasse for dem som ikke er helt utvokst enda. Setehøyden på en i full størrelse (125-450) er rundt 95 cm, ca 10cm høyere enn på den du har. Firtaktsversjonene som oftest enda et par cm høyere. Om det er et problem vet man ikke før man har satt seg oppå. Lenke til kommentar
cockslap Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ok , tusen takk da vet jeg det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Høyde kan bli en liten ulempe når man skal starte. Da spesielt på 250 og større, siden man ofte må sparke ganske hardt. Men har ingen ting å si når man kjører. Bortsett fra hvis den "stopper på kompet" i en sving eller noe. Da kan man bort rulle litt. Er man lav og skal starte sykler som KTM380 eller Honda CR500 så er man avhengig av en krakk, benk e.l. å stå på. Med mindre man har ekstremt god balanse. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er man lav og skal starte sykler som KTM380 eller Honda CR500 så er man avhengig av en krakk, benk e.l. å stå på. Med mindre man har ekstremt god balanse. 8984793[/snapback] Er ikke noe problem om man kjører aktivt. Vi hadde alltid en seanse i begynnelsen av treningen med balanseøvelser uten motor. Når vi var ferdig med det trakka vi i gang mens vi sto på fotvilerne, dem som ikke fikk det til måtte pent prøve igjen til det gikk Selv minstemann på 50 kg trakka igang GasGas 370en sin slik etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå