Saviorself Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei. Har sett litt rundt på forumet her nå og det virker som de fleste sier att det er bedre med vannkjøling der man velger ut deler selv istede for de komplette settene som netshoppene har. Og pga jeg ikke er noe spesialist med vannkjøling så lurer jeg på om det er noen som kan sette ihop for meg. har 4000.- ca til rådighet.Vil kjøle CPU,VGA og evt hovedkort[chipset]. Vil ha minst mulig støy, men det må kjøle sånn høvelig. Kan bestille fra hvor som helst bare alt er sammlet! Takker for seriøse svar, spør vist det er noe dere ikke forstår! mvh Andeers. Min HW; hovedkort:MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Ram:TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack HDD: Maxtor DiamondMax 10 300GB SATA Skjermkort: Asus GeForce 6600 256MB Silencer CPU: AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939. Endret 11. juli 2007 av Andeers Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Skal du ha en ekstern eller intern løsning? Hvor mye plass har du til rådighet? Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Tenkte intern. Plass er jeg ikke helt sikker på. har NZXT nemesis elite kabinett nå som jeg kan få modda litt invendig. Men, jeg tenkte jeg skulle gå til inkjøp av nytt kabinett. Er det noe minste mål jeg kan forholde meg til sånn ca ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå