Knugo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har mistet lyden på en del divx filmer når jeg kjører media player. Det som er det rare er at jeg hadde lyden for en stund tilbake. Nå må jeg kjøre filemene i divx-playere. Blir litt iritert av å sjonglere mellom divx playeren og media playeren... Jeg har bilde, men lyden er borte. har instalert en god del divx-codecks, men det ser ikke ut til å hjelpe Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 avinstaller og legg inn plug-innen på nytt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har du lagt inn tsunami sound pack? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeppz, har lagt in tsunami. Har også prøvd og avinstalere alt.... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Prøvd å bare slå "muten" av og på i Media Player? Har du tilfeldigvis MP9? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du har selvfølgelig ac3 codec`en inne? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 nimo-codec pakken fikser det meste av lyd og bilde. Prøv å bruk den :wink: ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå