Gå til innhold

Nå er salget i gang!


Anbefalte innlegg

Ok, ser nå at den selges uten SIM kort installert.

8976533[/snapback]

Den selges med AT&T kort ferdig installert. Så vidt jeg vet er den heller ikke operatørlåst - den må i stedet aktiveres uansett hvilket sim-kort som brukes. Så det er å omgå aktiveringen som blir utfordringen. Kan den unngås kan jo også binding til abonnement unngås - for du må ikke binde deg for å kjøpe iphone, kun dersom du aktiverer den.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH
Acxigon: Jeg og antagelig mange andre er nok veldig spent på hva Kristian gjør med tanke på AT&T abonnementet... Har han aktivert et nytt AT&T abonnement som tilsammen vil koste han 8500kr, som han ikke får brukt i Norge?

8976429[/snapback]

 

Han fikk aktivert telefonen tidligere idag, med at&t-avtale ja. Men han skal visstnok kunne si opp abonementet og allikevel kunne bruke den, om enn foreloepig kun som en veeeldig dyr ipod, uten telefonfunksjoner. Finner vel ut mer iloepet av noen faa dager, naa er det jo ferie her ( 4juli ) fra imorra. Kommer tilbake med mer nytt etterhvert. -og ja, han maatte betale 500usd i depositum til at&t for aa opprette avtalen fordi han ikke er amerikansk. huff...

-anyway, personlig tilbringer jeg heler dagene i central park og omegn enn aa staa i endeloese koeer hos apple og at&t ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

da er at&t abbonementet til kristian sagt opp, noe som gikk helt fint. De trekker fra et fee paa $175 pluss bruken fra de siste dagene fra depositumet hans paa $500, siden han ikke er amerikaner, og sender en sjekk paa resten til hans jetcarrier-adresse. Voila, en iphone uten telefon og sms funksjon, men med alle andre funksjoner intakt. Widgets, maps, wifi, inet, ipodfunksjoner, etc. Dyrt, men som den apple-fantasten han er, er han tydeligvis happy allikevel, hehe

Lenke til kommentar

Genialt at ingen har tenkt på det før !

 

En mobiltelefon som er ubrukelig som mobiltelefon !

 

Tror jaggu jeg skal si opp abonnementet mitt, kaste simkortet og bruke min Nokia som klokke, kalkulator og kalender.

 

Da slipper man også som Tele 2 så flott sier det - ha vennene dine til pest og plage på telefonen hele tida.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...