Frigg33 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hello... Skal i nærmeste fremtid kjøpe Nintendo Ds Lite.. Men er ikke helt sikker på hvilken farge det skal være og hvilket spille jeg skal kjøpe. Kanskje det er noe tilbehør som det er greit å ha.. Jeg tenkte at kanskje det ble lettere fingermerker på noen spesielle farger, og om noen har noen erfaringer med dette og hvilken spill som er verdt å kjøpe. Eventuelt hvor jeg kan få kjøpt tilbehøret til Ds Lite'en. Hadde vært greit hvis noen kunne delt litt erfaringer med meg. På Forhånd takk!.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg har en svart DS Lite å den vises det fingermerke på lett som bare det Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 ok, har du prøvd en hvit DS Lite?.. Eller vet du om det blir lett fingermerker på den? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vises lettere på hvit føler jeg. Hadde tidligere begge to. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Har en hvit DS Lite. Har ikke måtte gå over den med microfiberkluten en eneste gang pga. fingermerker. Aner ikke hvordan det er på den rosa, men... Har hørt folk klage over at den hvite for en brun, skitten farge over tid. Vil ikke si at jeg har opplevd noe slik, etter nesten et års bruk. Vet ikke hvilke sjangre du liker i spilling, men jeg opplever New Super Mario Bros. og Metroid Prime Hunters som to virkelige kvalitetspill Av tilbehør så er det eneste jeg har bruk for en bæreveske. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Min hvite er nesten like fin som den var da jeg kjøpte den for lange tider siden. Har ikke hatt svart, men erfaring fra andre svarte, glansete produkter tilsier at fingermerker blir mye synligere på disse. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Forresten har ikke den svarte den stilige glossy-skrift effekten på baksiden som den hvite ^^. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Etter å ha hørt en del erfaringer har jeg bestemt meg for å kjøre hvit DS Lite.. Men stusser enda litt på hvilket spille jeg skal kjøpe. Jeg så litt på det Mario-bilspillet.. Noen som vet om det er noe tess? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Nå har jeg hatt Nintendo DS Lite White i to dager. Den har ikke blitt skitten eller full av fingermerker. Mario Kart DS og New Super Mario Bros. er spillene jeg har til nå. Mario Kart DS er utrolig feet. Mange baner, mange personer og forskjellige "biler" til hver person. I tillegg så er det ekstra oppdrag, VS osv. Man kan spille over internett eller med andre DS-er som ikke har spillet. Et konge kjøp. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Bestilte igår DS lite fra lefdal.. Håper å få den før fredagen. Skal ut i butikken den kommende uken for å scoute etter Mario Kart Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Forresten har ikke den svarte den stilige glossy-skrift effekten på baksiden som den hvite ^^. 8977678[/snapback] Mener du de to firkantene på toppen av dekselet? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hva så om det blir fingermerker? Personlig velger jeg farge ut fra hva jeg synes ser penest ut, ikke om fingermerker synes. Har en svart en og fingermerker har aldri plaget meg. Mario Kart er konge på DS forresten. Mario Bros er også bra. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Game har tilbud hvor man kan bytte inn GBA SP, DS eller PSP pluss spill og får NDS Lite til 1 krone. Tror dere man kan velge fargen svart der? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Game har tilbud hvor man kan bytte inn GBA SP, DS eller PSP pluss spill og får NDS Lite til 1 krone. Tror dere man kan velge fargen svart der? 8990795[/snapback] Hvor var dette sa du? Nettbutikk? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nei, en vanlig spillbutikk. Tok over Spiderman i Oslo, så vidt jeg vet. Er kanskje flere steder og. Gulesider.no Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Hva så om det blir fingermerker? Personlig velger jeg farge ut fra hva jeg synes ser penest ut, ikke om fingermerker synes. Har en svart en og fingermerker har aldri plaget meg.Mario Kart er konge på DS forresten. Mario Bros er også bra. 8990546[/snapback] Det er jo opptil hver enkelt om de ikke bryr seg om fingermerker eller ikke. Kan hende noen ikke synes det er så pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå