Gå til innhold

Noen tips ved kjøp av DS Lite

Frigg33

Anbefalte innlegg

Hello...

Skal i nærmeste fremtid kjøpe Nintendo Ds Lite.. Men er ikke helt sikker på hvilken farge det skal være og hvilket spille jeg skal kjøpe. Kanskje det er noe tilbehør som det er greit å ha..

Jeg tenkte at kanskje det ble lettere fingermerker på noen spesielle farger, og om noen har noen erfaringer med dette og hvilken spill som er verdt å kjøpe. Eventuelt hvor jeg kan få kjøpt tilbehøret til Ds Lite'en.

Hadde vært greit hvis noen kunne delt litt erfaringer med meg.

På Forhånd takk!..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en hvit DS Lite. Har ikke måtte gå over den med microfiberkluten en eneste gang pga. fingermerker. Aner ikke hvordan det er på den rosa, men...

Har hørt folk klage over at den hvite for en brun, skitten farge over tid. Vil ikke si at jeg har opplevd noe slik, etter nesten et års bruk.

Vet ikke hvilke sjangre du liker i spilling, men jeg opplever New Super Mario Bros. og Metroid Prime Hunters som to virkelige kvalitetspill

Av tilbehør så er det eneste jeg har bruk for en bæreveske.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt Nintendo DS Lite White i to dager. Den har ikke blitt skitten eller full av fingermerker.

Mario Kart DS og New Super Mario Bros. er spillene jeg har til nå.

Mario Kart DS er utrolig feet. Mange baner, mange personer og forskjellige "biler" til hver person. I tillegg så er det ekstra oppdrag, VS osv.

Man kan spille over internett eller med andre DS-er som ikke har spillet. Et konge kjøp.

Lenke til kommentar

Hva så om det blir fingermerker? Personlig velger jeg farge ut fra hva jeg synes ser penest ut, ikke om fingermerker synes. Har en svart en og fingermerker har aldri plaget meg.

Mario Kart er konge på DS forresten. Mario Bros er også bra.

Lenke til kommentar
Hva så om det blir fingermerker? Personlig velger jeg farge ut fra hva jeg synes ser penest ut, ikke om fingermerker synes. Har en svart en og fingermerker har aldri plaget meg.

Mario Kart er konge på DS forresten. Mario Bros er også bra.

8990546[/snapback]

Det er jo opptil hver enkelt om de ikke bryr seg om fingermerker eller ikke. Kan hende noen ikke synes det er så pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...