pcfreak Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Brukte ADSL linja mi fra NGT, og plutselig kom jeg ikke inn på noen sider, sjekket i telnet, og under Remote Adress stod det ikke lenger noen IP adresse, noen andre som mistet nettforbindelsen sin fra NGT nå? Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 en venn av meg som bor like i nærheten har også mistet sin NGT linje, og en venn av han ringte for å spørre min vinn om hans linje hadde forsvunnet også. Kjipt.... Så nå sitter jeg her da, men 64kbps ISDN, :x , håper den kommer tilbake snart, men den kommer sikkert ikke tilbake før i morgen (eller lengre ?) tenker jeg... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 kanskje det er snakk om et lokalt problem ? :wink: Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 kanskje det er snakk om et lokalt problem ? :wink: Det er nok det ja :-), håper asdl linja mi er oppe og går igjen snart. For en som har vent seg til ADSL er det så lite morro å sitte med en ISDN 64kbps linje igjen, uff... Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 takk og lov! der var linja tilbake! YES! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hehe, tror nok ikke jeg uten videre kunen gått tilbake til dial-up nei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå