Snorre Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Roger. Jeg stikker til Byen nå da, skal kjøpe ei tskjorte og litt ting. (Fikk yme mer penger inn enn ventet, og jeg er flink til å bruke peng. ) vi snakkes rundt seks tiden^^ 8987467[/snapback] Snakkes presis klokken seks ved den blå steinen. Ellers blir det permban på deg, din familie og dine bekjente. Og jeg holder opp "Diskusjon.no"-A4-ark som det gjøres på flyplasser. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg kunne ikke komme, satt fast på os... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Drit drit drit DRIT!!!!!!!!!!!! Jeg sovnet av etter middagen og hørte ikke alarmen min gå av! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kom deg av gårde, da, din tøs! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Aiai, stakkers Snorre - alene med PatrikM. =P Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Antar treffet er slutt da, siden jeg ikke fikk den SMSen av Snorre? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Antar treffet er slutt da, siden jeg ikke fikk den SMSen av Snorre? 8989425[/snapback] Slutt ja...... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det ble bare meg, Snorre og en venn av Snorre tilslutt. Vi stakk og så Die Hard 4.0 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 FIlmen var jo utrolig fet da. Men fikk en høy dude foran meg, så måtte liksom sette meg godt opp i setet for at ikke halve bildet skulle dekkes til. :!: Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du som delte ut bilettene. Jeg hadde digg plass, men hadde vært ønskelig at alle tre satter lenger inn mot midten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du som delte ut bilettene. Jeg hadde digg plass, men hadde vært ønskelig at alle tre satter lenger inn mot midten. 8992966[/snapback] Sant nok, sant nok.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå