Gå til innhold

Lite bergenstreff mandag (0.07) ?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor skal man møtes da? I bergen sentrum eller? Det er det enkleste for oss som ikke er lokalkjent :p

8984316[/snapback]

Vel jeg møter i hvertfall i Bergen sentrum så alle finner veien frem ;). Er ikke helt uproblematisk å finne riktig buss osv. Faktisk er jeg ikke helt sikker på hvilke busser som går innom Vestkanten, det må sjekkes. Men foreslår at vi møtes i Bergen Sentrum et sted. Blå steinen har jo vært fast møteplass for forumtreff hittil. Så om ingen har noe imot det foreslår jeg at vi møtes der. Og for synsskyld kommer jeg til å holde opp et A4-ark med "Diskusjon.no-treff" på. Så folk skjønner hvem som er forumfolk. :p Men forumtreff forutsetter at det kommer minst fire stykker!

Edit: Så om dere kan komme, så kom!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Den blå steinen hørtes ut som et god samlingsplass.

Så da sier man ved den blå steinene klokka 1800 da.

Yeah..det må komme folk..hvis ikke så er det ingen vits i ;)

Og blir det teit med bowling elns så skal man da alltids klare å finne på noe annet lurt ;)

Et annet alternativ som man også kunne ha gjort var f.eks å ta seg en tur til Bergen gokartsenter

å kjøre gokart ^^

Hvis du stikker innom for å kjøre uten å ha bestilt på forhånd, kjøper du en enkeltplass i et heat. Et heat (et løp) varer i ni minutter. Opptil ti gokarter kan delta, og den som har best rundetid vinner. Etter heatet får dere utskrift av de beste rundetidene.

Et heat (et løp) varer i ni minutter. Opptil ti gokarter kan delta.

1 heat kr 150,-

2 heat kr 270,-

3 heat (mini race) kr 370,-

Prisen er ikke så ille egentlig og gokart er FUN :p

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Er jo mulig å dra på Wasteland og skyte på hverandre med lasergevær. Det er småmorsomt spesielt å få høre resultatene. Jeg suger forresten. :p Men ja, er litt småmorsomt. Men da bør man være mange nok til å fylle opp et lag eller to. Og jeg aner ikke om det er åpent nå eller ikke.

Edit: Mja. Go Kartingen er et stykke utenfor sentrum. Forsåvidt ikke superlangt, men et stykke.

Edit 2: De har aviklet driften og siste åpningsdag var 30.06. Så da går det hvertfall ikke uansett.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Er jo mulig å dra på Wasteland og skyte på hverandre med lasergevær. Det er småmorsomt spesielt å få høre resultatene. Jeg suger forresten. :p Men ja, er litt småmorsomt. Men da bør man være mange nok til å fylle opp et lag eller to. Og jeg aner ikke om det er åpent nå eller ikke.

Edit: Mja. Go Kartingen er et stykke utenfor sentrum. Forsåvidt ikke superlangt, men et stykke.

8984481[/snapback]

Wasteland har følgende åpningstider:

Mandag til fredag 11:00-22:00

Lørdag 11:00-21:00

Søndag 13:00-21:00

Wasteland har kun stengt disse dagene:

* 24. desember

* 25. desember

* 26. desember

* 01. januar

* 02. januar

* 03. januar

* 1. påskedag

Det er et godt alternativ, dog man bør nesten få noen flere med en bare meg og deg liksom..det kan bli litt stusselig :p

Lenke til kommentar

Ja, det kan nok bli stusselig. Om vi greier å få med oss fem på treffet kan vi sånn ca fylle opp et lag. Men jeg holder en knapp på bowling på Vestkanten om vi ikke blir mer enn tre fire stykker. Litt harry bowlingsal med lyseffekter. Men det overlever man.

Dårlig med brukere som stormer til og melder seg på her ser jeg.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Bør være noe som ikke koster mye penger, det kan begrense mengden folk som kommer. Jeg skal visstnok få et par tusen inn imorgen, men vet ikke om det faktisk skjer imorgen eller på tirsdag.

Jeg må vel melde meg på, vil møte mannen bak nicket som syns det er ett mysterium at jeg ikke er permbannet. :wee:

Lenke til kommentar
Akk, kom akkurat på at jeg skal jobbe i kveld. Kan stikke innom dersom dere holder på til lengre enn 21.30ish...

8986574[/snapback]

Det var oppriktig synd! Vi får se om vi holder på lengre enn så lenge. Hvis du sender meg mobilnummer på PM kan jeg jo sende en melding om vi holder på fortsatt da, og skal fortsette utover på kveldingen.

Det kunne jo vært en ide å dra opp til deg på kvelden og spille litt Wii :!: Om det er aktuelt da. Har prøvd Wii to ganger og synes det er uhyggelig artig med blant annet Wii Sports.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Det er jo nesten tre timer til jo! Dette rekker du fint.

Edit:

Får vel selv hoppe i dusjen og gjøre meg klar. Og et lite tips. om vi går på Wasteland er det lurt å gå med mørke klær. Hvite klær blir nemmelig nærmes selvlysende, og du utgjør dermed et soleklart mål.

Edit: MGK er med på dette treffet nå, så da er vi fem stykker.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Vel, jeg sitter på Nesttun nå, skal videre til Byn. Jeg har klipt meg...ble ikke helt fornøyd, men det får funke. :p

8987438[/snapback]

Hehe, såpass ja. Selv sitter jeg hjemme, og drar vel sånn ti på halv seks eller litt senere. MGK blir med så da er vi en fem stykker. Vi kan jo stikke innom Wasteland og se hvordan det er der. Men bowling på VEstkanten tror jeg nesten hadde vært det beste. For da kan man gå på Peppes etterpå, spise pizza og drikke litt øl for dem som ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...