Gå til innhold

Lite bergenstreff mandag (0.07) ?

b-real

Anbefalte innlegg

Man reiser tilbake til bergen nå i morgen tidlig og skal ut å rølpe på lørdagen og så tenkte man at man kunne smekke sammen et lite treff siden man først var i distriktet.

Jeg reiser fra bergen den 2.07 så jeg tenkte at man kanskje kunne finne på et eller annet på mandagen?

Noen bergensere som vil samles på et lite treff? :p

Møteplass: Den blå stein.

Tidspunkt: 1800

Påmeldte sålangt:

• b-real
  • snorre
  • PatrickM
  • DukeCoke
  • MGK

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel et aldri så lite forumtreff i Bergen går jo fint ann å arrangere. Tror Eplefe er tilbake til Bergen innen mandagen. Ellers har vi jo Fisker som sikkert kan bli med og noen til. Mrs Hatta osv. Så hvorfor ikke. Spørsmålet blir som vanlig, "Hvem, hva og hvordan?".

Vi kan enten holde oss i byen og spise på en restaurant. Eller man kan dra hjem til noen med hage og grill og grille. Det er mange alternativer her. Man trenger vel strengt tatt ikke spise mat på et forumtreff heller. Enest ejeg ber om er at det ikke blir et nytt gitar hero 2-treff. :!:

Lenke til kommentar
Øhhm...hva med i morra en gang? Trenger ikke å være no fancy smacy osv. Kan bowle eller noen slike aktiviteter. Jeg kommer ikke til å drikke noe for å si det slik, jeg fikk nok i gårkveld :p

8981414[/snapback]

Skjønner. Bowling er jo koolt da. Det er jo en bowlehall sånn omtrent i sentrum (Gangavstand), med mindre den er blitt lagt ned. Så kan dere le av meg siden jeg er så dålig i bowling. :!: I forbindelse med bowling er det jo mulig å spise litt og slikt også.

Eidt2: Om det skulle vise seg at den i sentrum er stengt finnes det jo flere litt lenger utenfor sentrum. Vi har jo en på Vestkanten (Vannkanten), i Nestun og i Åsane. Jeg vet bare hvor den på Vestkanten ligger, de andre har jeg ingen ide hvor er, bare at de eksisterer.

Edit: Ord delings Leif var på besøk, men ble raskt ryddet av veien.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg er hvertfall med. Og er ikke noe problem å ta bussen ut til Vestkanten fra sentrum, tar knapt noe tid. Og så er det jo billig for oss som har ungdomskort. ;) Men ja, hvor mange er det som blir med. Så kan du b-real oppdatere en liste over de som blir med sålangt i førsteposten.

Lenke til kommentar

You better! :p Jeg liker forumtreff, får en sjanse til å bli kjent med personene bak brukerne. Jeg tror de færreste opplever meg som noen overaskelse da min "internettidentitet" er klin lik min virkelig identitet. Jeg prøver ikke å være noen andre enn meg selv for å si det slik.

Edit: Visste for eksempel ikke at Blib ligner på figuren i avataren sin. ;) Men fra spøk til knivdrap. Siden bowlingen i sentrum er stengt, og det er et stykke til de andre. Finne på noe annet?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Oki, nårtid på dagen ønsker folket at man skal møtes da?

Personlig har jeg hele dagen å ta av så for meg er det ikke no stress med tidspunkt osv borsett fra at man må få kommet seg fra ca danmarksplass og til sentrum da, men det er ikke no stress.

Skal man si ca 1800?

Dette er et møte som alle kan være med på hvis de vil, er ingen "invite only" ;)

Hvis man ikke skal gå for bowling da, hva annet skal man ta for seg?

Lenke til kommentar

Nei, det er liksom det. Hva annet er det å ta seg til. Det bør jo værenoenlunde tilgjengelig for alle. Dermed var jo bowling en perfekt ide, om da folk tåler å ta buss i en 20 til 30 minutter. Hadde vi drat på bowling på Vestkanten er det jo Peppes Pizza rett ved, så da kan man jo spise der etterpå om det ikke blir for sent. Tar ikke lang tid med buss, og koster ikke mer enn 23 kroner hver vei for voksne (16 +)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...