sjurtf Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hellu Når jeg nylig oppgraderte linje måtte jeg ha nytt modem.. fikk da et ZyXEL rutermodem i innbytte av det gamle... men med dette nye rutermodemet har jeg en del problemer... - Ruteren deler ikke ut iper.. Må sette ip manuelt - Ruterens tråløse del virker ikke selv om den er enabla Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Ingen som kan hjelpe =) ? Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har du prøvd å nullstille boksen? Holde inne resetknappen eller noe sånt i 10-15 sek? //Swiss Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Regner med du har restartet det? Hvis dette ikke hjelper så be om og få ett nytt. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Regner med du har restartet det?Hvis dette ikke hjelper så be om og få ett nytt. 9132139[/snapback] Done! nå virker alt unntatt tråløst^^ fant ut hvorfor da^^ Tv senderen ødlegger signalene yeye Kabler rundt over alt ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå