ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 På CS:S så er det noe galt med radaren min. Når jeg lever ser jeg bare røde og blå prikker, men ikke kartet. Er det noe jeg skal skrive i console, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Det er kun på Standard maps du ser kartet.. Så om du spiller Aim_crazyjump så får du ikke mappen, bare plasseringen til medspillere (mot spillere om medspillerne ser dem) Men derimot på de_dust2 og de_train osv. får du se mappen. Om du ikke har map på disse heller, er det noe galt, men sjekk det først. BTW: Din signatur er på 5 linjer, 4 linjer er maks. Reglene om signatur. Endret 29. juni 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Endelig ble du kvitt den fjortis-public-radaren, lucky you! : ) Neida, tulla... Vet ikke... Er ikke sikker på om det funker, men du kan prøve "hideradar" - "drawradar" i console. Eventuelt restarte Steam -> reinstallere Steam? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 "Eventuelt restarte Steam -> reinstallere Steam?" - Ikke gjør det! :-) Slett config.cfg i source-cstrike mappa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Om han har radar-mappet på De_dust2 f. eks.. Så er det ikke noe som er galt, for han har sikkert bare ikke på andre "homemaid" maps.. Det er IKKE Radarmaps på aim_, Fy_ og sånt.. Kun på Bomb-maps.. Altså De_ maps.. Har du Radar map på De_ maps, er ingen ting galt.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Om han har radar-mappet på De_dust2 f. eks.. Så er det ikke noe som er galt, for han har sikkert bare ikke på andre "homemaid" maps.. Det er IKKE Radarmaps på aim_, Fy_ og sånt.. Kun på Bomb-maps.. Altså De_ maps.. Har du Radar map på De_ maps, er ingen ting galt.. 8974515[/snapback] ehh er det ikke radar på cs_maps ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jo, sant det.. Sorry. Men om trådstarter gidder å sjekke det, slipper vi å spamme med innlegg her.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har ikke den ikke kartet på orginale maps som de_dust2, cs assault osv. Jeg har prøvd flere forskjellige ting i konsoll, men det funker ikke. Jeg ser bare røde og blåe prikker på radaren. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har ikke den ikke kartet på orginale maps som de_dust2, cs assault osv.Jeg har prøvd flere forskjellige ting i konsoll, men det funker ikke. Jeg ser bare røde og blåe prikker på radaren. 9002412[/snapback] har du latt spillet blitt oppdatert etter en evnt. nyinstallering ? uten oppdatering så for man gammel radar ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå