christofferv Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Var ved ei hytte oppe i "Fitjadalen" i Øystese. Såg denne bekken, og gjorde det eg kunne for å få eit bra bilde. Bekken er forholdsvis langt unna, så måtte bruke 300mm i brennvidde, så det er nok antydninger til uskarphet nederst i bildet (bekken er eit stykke OPP i forhold til fotograferings punkt.) Canon EOS 350D Sigma 70-300mm DG APO Macro Exif: ISO: 100 Lukkertid: 1/160 Blender: F.9.0 Bilde: Takker alle for kritikk! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det eneste jeg har umiddelbare problemer med å forstå er rammen. Hvorfor har du den? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det eneste jeg har umiddelbare problemer med å forstå er rammen. Hvorfor har du den? 8972675[/snapback] Noen liker det, noen liker det ikke Jeg likte rammen. å ikkeno å si på bildet. Det føltes litt uskarp tho. Vet ikke hva det har seg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Fint bilde. Flott foss. Må ha vært litt av ett skue da du var der. Hvordan hadde det blitt om du hadde tatt en crop og kuttet oppe og nede så de områdene som er mest utenfor fokus ble borte? Du får jo allikevel med det som iallefall jeg mener er den flotteste delen av det man ser av fossen på bildet. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Grunnen til uskarphetene står egentlig forklart i bilde posten! Det kunne nok ha gått og croppet det litt tettere, men synest liksom bildet blei ein smule "uferdig", det virka liksom som om bildet mangla noko! Men takker for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå