brainware Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Legger inn dette for kritikk. Nikon D2Xs Sigma 15-30 f3.5-4.5 D @ 15mm 1/160sek f15 RAW ISO200 EV -1 Endret 29. juni 2007 av brainware Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Føler at du kanskje burde hatt med hele "hoved"-busken eller mindre. Den busken burde vært mer kuttet kvadratisk. Strømkablene i bakgrunnen ødelegger og litt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det var da voldsomt med ørkebilder, brainware. Får meg forresten til å tenke på den reklamefilmen som heter "Ørkenrøverene", eller noe slik. Hey Mambo. Mambo Italiano.... Desverre blir jeg ikke pirret av denne turen ut i ørkenen. Dette inneholder desverre ingenting som fanger blikket mitt, så da er løpet kjørt. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Allikevel, for Caesar har jeg gjort en forbedret versjon: Litt abstrakt, og med sterke rødfarger blomstrer denne piggaktige og edderkoppnett lignende busken, med sterke skygger som medvirker til en hold deg unna følelse. Endret 1. juli 2007 av brainware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå