cossiemk1 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er det mange spill å velge i på psStore?? Er feks fifa2007 der? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 wo0t? Er ikke storspill det er snakk om, mer arcade og multiplayer spill uten story. Eneste store spillet jeg veit ganske sikkert blir lansert er Warhawk. Husk PSstore skal egentlig bare være arcade gaming og lignende. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er ikke kun småspill der. Du kan også kjøpe hele playstation 1 spill til en billig penge. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er det mange spill å velge i på psStore?? Er feks fifa2007 der? 8972140[/snapback] men for Å vÆre helt Ærlig: det er mye drit å velge i per i dag Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 PSOne-spillene som er der foreløpig er iallefall ikke noe å hoppe i været over. Lasta ned Crash Bandicot med gode minner fra forrige gang jeg spilte det (i forrige årtusen mest sansynlig). Ble temmelig skuffet. Hverken grafikken eller gameplayet var tilnærmet så godt som jeg husket det. Jaja, var ikke mange kronene ut vinduet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Crash Bandicoot var jo konge ellers er det en del drittspill inne ja, men jeg har kjøpt Calling all Cars, GripShift og Tekken og er fornøyd med de. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Super Stardust HD er genialt.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjøpte selv Tekken 5, og stortrives med å spille det. Men der er jo naturligvis grafikken meget god også. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Laster ned Ninja Demo greia nå Har ikke fikset sånn med Penger på PS3 enda, skal gjøre det når jeg har fikset opp det nye spill rommet mitt XD Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 kommer ikke inn på network access jeg... kommer opp epost og passord, men hva f*** skal jeg skrive dder da? må jo gjennom dette for å chatt og gå på ps store osv... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du må lage deg en 'PSN Account' (Playstation Network Account), før du kan logge deg inn på nettverket. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er ikke så mye å velge i forløpig, men de spillene som allerede har blitt sagt i tråden skal være bra. Du kan også lage en amerikansk konto å laste ned på den amerikanse storen. Den har mye bedre utvalg, jeg har f.eks. lastet ned Tekken 2 og Medievil som psone klassikere Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Du må lage deg en 'PSN Account' (Playstation Network Account), før du kan logge deg inn på nettverket. 8984380[/snapback] Ja, og det gjør jeg ved slik det står i manualen, men jeg kommer bare til en type login screen, og der har ikke jeg noe å logge inn med... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du må lage deg en 'PSN Account' (Playstation Network Account), før du kan logge deg inn på nettverket. 8984380[/snapback] Ja, og det gjør jeg ved slik det står i manualen, men jeg kommer bare til en type login screen, og der har ikke jeg noe å logge inn med... 8990691[/snapback] Hvis du har lagd en konto så skal du jo logge inn med den? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du må lage deg en 'PSN Account' (Playstation Network Account), før du kan logge deg inn på nettverket. 8984380[/snapback] Ja, og det gjør jeg ved slik det står i manualen, men jeg kommer bare til en type login screen, og der har ikke jeg noe å logge inn med... 8990691[/snapback] Hvis du ikke har noe å logge inn med, så må du på en eller annen måte ha ungått å lage deg en brukerkonto, når du først fikk PS3. Det du kan gjøre er å gå på 'Venner' og velge 'Oprette en konto' og så lager du deg en konto, som du bruker til å logge deg inn på PSN med. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Du må lage deg en 'PSN Account' (Playstation Network Account), før du kan logge deg inn på nettverket. 8984380[/snapback] Ja, og det gjør jeg ved slik det står i manualen, men jeg kommer bare til en type login screen, og der har ikke jeg noe å logge inn med... 8990691[/snapback] Hvis du ikke har noe å logge inn med, så må du på en eller annen måte ha ungått å lage deg en brukerkonto, når du først fikk PS3. Det du kan gjøre er å gå på 'Venner' og velge 'Oprette en konto' og så lager du deg en konto, som du bruker til å logge deg inn på PSN med. 8993006[/snapback] Det er nettopp det som ikke funker, kommer rett til en login screen der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå