Gå til innhold

FlatOut: Ultimate Carnage

phewBAR

Anbefalte innlegg

Sto plutselig med dette i hånda i dag... skulle egentlig kjøpe DiRT selv om jeg ikke var helt fornøyd med demoen... men valget falt da på Flatout istedet da jeg skulle få mulighet til å få bytte det i morgen om det ikke sto til forventningene!

Positivt overrasket, selv om jeg bare har fått spilt en times tid!

Minner om Motorstorm x10 med massevis av minigames!

Kan bli morro i morgen kveld med kompiser, øl & 'Destruction Derby' og blir vi lei utover kvelden drar jeg å bytter da de har åpent til 23:00 ;)

Stabil 30fps noe som er litt uvant etter timer med Forza 2, men grafikken er meget pen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikkje fulgt med så mye på denne tittelen, men lasta no ned traileren på MP i går. I starten satt eg igjen som eit "WTF", men utover traileren fikk eg seriøse tilbakeblikk og ein reall "Destruction Derby" spasme lignende rykning i kroppen. Var jo heilt madness de verste klyngekræsjene som blei vist :omg:

Men ein sjel her på forumet nevnte det at spillet hadde mye slowdowns, og det er jo aldri positivt. Men seriøst, eg har lyst til å vrake bile hardt og gale no. Eg vil også ha eit nytt Destruction Derby.

Lenke til kommentar

Men ein sjel her på forumet nevnte det at spillet hadde mye slowdowns, og det er jo aldri positivt.

Har ikke sett noe til en eneste slowdown.. og det skjer mye på skjermen!

Her er Eurogamer reviewet...

Perhaps most impressive of all, the game doesn't stutter for even a second when confronted with all of this frantic action. Twelve cars, 8,000 physics objects, and absolutely gorgeous scenery with amazing lighting, reflective water and high-quality textures... No sweat. Ultimate Carnage sings along at a high framerate, just as you'd hope from a hi-octane racing title. It's great to see a game which really utilises the power of a next-gen console, but doesn't sacrifice the basic requirement for decent framerate in the process - a fine balancing act which the developers have managed almost perfectly.

Link

Uansett, nå skal det spilles!

Lenke til kommentar
Ingen split-screen, noe som er en major bummmer for min del.

Hvor mye betalte du? I utlandet selges det ihvertfall for er lavere pris enn de fleste andre nye titler.

8973899[/snapback]

549,- , men dro å byttet det dagen etter når jeg fant ut det var en budget title i utlandet.

Kjøper det derfra senere.. var morro spill! Anbefales...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ingen split-screen, noe som er en major bummmer for min del.

Hvor mye betalte du? I utlandet selges det ihvertfall for er lavere pris enn de fleste andre nye titler.

8973899[/snapback]

549,- , men dro å byttet det dagen etter når jeg fant ut det var en budget title i utlandet.

Kjøper det derfra senere.. var morro spill! Anbefales...

8983358[/snapback]

449 på spiderman..

Lenke til kommentar

Skaffet meg også dette spillet for et par dager siden;

Er ikke split-screen, nei, men det er noe som kalles "Partymode" hvor man kan være opp til 8stk å spille i lag på sånn Stundmode. Hver sin tur, alså at man bare sender spaka videre. Var meget artig å spille 3 stk ihvertfall :) Har bare testet det i partymode, så vet ikke noe om hvordan det er i singelplayer - merket ihvertfall ingen form for fps-drop i partymode.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det kun jeg som spiller dette spillet?? Synes det er kjempemoro jeg. Spesielt Stunt-delen :) Utrolig underholdene.. Synes også spillet har en bra grafikk og varierende fra karriere - races, destruction derbys, stunts osv... Skuffende at det er så få som har dette :hmm: Eller er det bare meg som klarer å glede meg over dette spillet? :ermm::love:

Lenke til kommentar

Har anskaffet meg dette spillet etter å ha testet demoen, og det er rå fett, digg grafikk og mange detaljer.. har spilt det en god del og har ikke merket en eneste frame dropp. spiller det på 360, vet ikke om det er en ps3 eller pc versjon ute å går :hmm: uansett for min del kan burnout gå å legge seg :p

Lenke til kommentar
Har anskaffet meg dette spillet etter å ha testet demoen, og det er rå fett, digg grafikk og mange detaljer.. har spilt det en god del og har ikke merket en eneste frame dropp. spiller det på 360, vet ikke om det er en ps3 eller pc versjon ute å går :hmm:  uansett for min del kan burnout gå å legge seg :p

9159698[/snapback]

Skjønner ikke folks sammenligning med Burnout, har aldri likt det spillet! FlatOut er i en helt annen klasse...

Lenke til kommentar

Jeg spilte først gjennom Dirt. Demoen var dårlig, men originalen var veldig bra. Spilte gjennom Dirt på et par dager, så skulle jeg prøve Flatout.

For det første var det som å gå 4 år tilbake i tid på grafikk og hele spillet var jo en remake av Flatout 2 på Xbox 1. Så det var dårlig synes jeg.

Anbefaler deg Dirt etterpå :)

Lenke til kommentar

Dette spillet er så ufattelig morsomt! Jeg har tatt meg selv i å sitte å le høylydt alene i stua når jeg spiller. Jeg koser meg skikkelig!

Dette spillet ER Flatout 2, men med bedre grafikk og "noko attåt" i form av Carnage mode.

Har du spilt FO2, så anbefaler jeg likevel å prøve dette fordi det er så utrolig gøy! Og gøy kan man ikke få nok av.

Ps. Anbefaler å spille igjennom Carnage mode *FØR* man spiller career mode da man låser opp de beste bilene kun ved å spille Carnage mode.

Lenke til kommentar
Jeg spilte først gjennom Dirt. Demoen var dårlig, men originalen var veldig bra. Spilte gjennom Dirt på et par dager, så skulle jeg prøve Flatout.

For det første var det som å gå 4 år tilbake i tid på grafikk og hele spillet var jo en remake av Flatout 2 på Xbox 1. Så det var dårlig synes jeg.

Anbefaler deg Dirt etterpå :)

9159758[/snapback]

Har da Dirt :) Men ble så skuffet over kjørefølelsen i Dirt.. Ellers ett knall spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...