Gå til innhold

Problemer etter formatering.

thmzzz

Anbefalte innlegg

Heisann! Håper noen orker å lese gjennom alt og hjelpe meg med det jeg trenger hjelp til. Er nesten desperat etter å få ting til å virke helt som det skal.

Jeg formaterte pcn min for litt siden. Pcn min er ikke eldre enn 6 mnd ca, men jeg følte at den trengte å bli formatert.

Men etter formateringen var ferdig så har flere problemer dukket opp blant forskjellige programmer som fungerte helt fint før formateringen.

Problem 1) Det første som skjedde var at det ikke var lyd på pcn, men det løste jeg.

2) så ville ikke tastaturet skrive "Æ Ø Å", dette er også løst.

3) Limewire fungerer ikke som det skal heller. Når jeg trykker på ikonet kommer jeg inn, men det kobler ikke opp. Limewire forblir bare frakoblet. Jeg prøvde å installere andre p2p-programmer, f.eks BearShare og Morpheus, men de ville heller ikke `connecte`. Det samme gjelder BitComet. Ingen fil-delings programmer kobler opp.

4) Steam vil heller ikke fungere som det skal. Jeg prøver å starte steam, men alt som skjer er at jeg kommer til der Steam skal update, og der stopper det. Det står stille på 0%, så får jeg beskjed om følgende : "ERROR: Steam.exe (main exception) unable to load library steam.dll", så trykker jeg OK, og ingenting skjer. Jeg har både cs 1,6 cd og Half Life 1 cd som jeg instalerer fra. Og jeg har prøvd å laste ned fra Steam sine sider.

5) Msn vil ikke la meg vise mitt Webkamera. Det vil heller ikke la meg se mine kontakters kameraer. Jeg har et kamera instalert og plugget i pcn. Alt som skjer når jeg sender invitasjon om å vise/se, blir invitert til å vise/se er at når jeg trykker "Godta" så bare står det at det kobler til, men ingenting skjer. Det samme gjelder forøvrig andre programmer og sider som tillater live chat med visning av Webkamera. Jeg får bare beskjed om at det 'connecter'.

Alt som er nevnt over fungerte helt fint før jeg formaterte. De to første problemene tok jeg bare med for å vise at det er mye som ikke har fungert som det skal.

Jeg har nylig instalert trådløst nettverk, men dette var før formateringen, og ting funket med dette, så dette kan vel ikke være det som er gale? Det ble installert slik som det ble første gangen jeg installerte det(før formateringen), etter formateringen.

Synes at det er utrolig frustrerende når ting ikke vil fungerere, så håper noen orker lese gjennom alt og hjelpe meg med dette. Hadde blitt utrolig glad om noen kunne noen svar som hjalp meg her!

Tusen takk for svar!

-Thmz-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som et firewall problem ved første øyekast, siden alle problemene dine er nettverksrelatert.

Edit:

Har du service pack 2, og siste driverne til nettverkskortet?

8972133[/snapback]

jepp, har SP2 ja. Tror jeg har driverne ja, for jeg installerte driverne som var på cdn jeg fikk med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...