Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, hvor skal jeg legge script til MsN+ ? Fant /contactsay som broren min har Her.. Men han er i sverige, og da aner jeg ikke hvor jeg skal legge de.. :S C:\Program Files (x86)\MessengerPlus! 3 Kan velge mellom: Plugins Resources og selve messengerplus! 3 mappen.. Har lagt i alle, men ingenting skjer når jeg skriver /contactsay - da skulle det komme opp en meny.. Funker ikke scriptet? Noen som har det? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Legg filene i plugins. Bla deg gjennom MSN plus alternativene og aktiver pluginen der inne. Endret 1. juli 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Fant det ut.. Jeg måtte ha MsNPlusLIVE Så dobbeltrykket jeg på scriptet, så kom det opp en rute i MsN+, trykket importer og der hadde jeg scriptet! Flere scripts Endret 2. juli 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå